Part 4 Kraj

44 0 0
                                    

Proslo je nedelju dana od onog dogadjaja i Marko je dobio poruku od sina svoje nastavnice likovnog da se oporavila i da se vraca nazad u skolu. U tom trenutku Marko nije znao da li je srecan ili tuzan posto je znao da ce imati dobrog decka ali nece ga vidjati u skoli.
Uzeo je duks i preko njega obukao kosulju sa kratkim rukavima kako bi dobio onaj aesthetic stil. Oprao je zube i spremio se za skolu, izasao je iz kuce i uzivao u setanju do skole. Sve pticice koje su pevale cinile su da se oseca kao da ga stite i njihovi cvrkuti su zvucali ocaravajuce.
Hodao je dok je ispod njegovih nogu puckalo kamenje i granje, cuo je da se neko parkira iza njega ali nije obracao paznju. Nastavio je da hoda u tisini kada ga je neko zgrabio oko struka, odskocio je od straha i brzo se okrenuo. Iza njega je bio nasmejani Strahinja, Marko ga je zagrlio dok je stajao na prstima kako bi dosegnuo njegov nos. "Vidim da me se neko uzeleo" rekao je Strahinja nasmejano. "Kako te volim, ne mozes da zamislis" "Zapravo mogu zato sto ja tebe volim isto toliko" "Sladak si" rekao je Marko sa rukama oko Strahinjinih ramena. Strahinji je pala ideja na pamet pa je podigao Marka i krenuo ka skuteru koji je parkirao iza njih. "Ti nisi normalan"
rekao je Marko sa velikim smeskom. "U pravu si, nisam" rekao je Strahinja spustajuci Marka na sediste i ljubeci ga.
2 meseca kasnije:
Proslo je tacno 60 dana i Marko je presrecan pored svog velikog i pametnog decka.
                                   Kraj
Znam da sam rekao da ce ova prica imati 5 partova ali je veoma dugacka i nemam sta da pisem o njima vise. Nadam se da ste uzivali citajuci ovu pricu🥰🏳️‍🌈❤️

Nestvarna ljubav Where stories live. Discover now