• 40 •

25 1 1
                                    

Все ніби йшло добре головною подією було весілля, яке через труднощі нарешті настало. На ньому зібралися всі тільки близькі. Сама Хана була в тривозі, адже їм доведеться не довго прожити разом.
Хана стояла вже в весільні сукні, і її робили макіяж. І тут у кімнату зайшла Дахьон:

Дахьон: що ж, ти така красива- сказала вона дивилася на Хану.
Хана: Дахьон, ти тут - встала і обняла подругу.
Хана: де ти була я дуже переживала- сказала вона, встала.
Дахьон: не переживай за мене, все в порядку - подивилася на подругу.
Хана: гаразд, я... виходжу заміж, мені не віриця колись я мріяла про кохання і весілля, що буде легше знайти кохання і це все...точно що я не мріяла - сказала вона.
Дахьон: та, наші мрії які ми хотіли не здійснилися, я мріяла вийти із замку і знайти пристижну роботу, а потім одружитися, але я знайшла кохання тут - сказала вона.
Дахьон: тому я за любе твоє рішення- обняла подругу.

Пак: подай мені галстук - сказав той дивися на себе у дзеркало.
Пак: так ти кажеш, що звільняєшся?- відповів він.
Донг: так, я відкриваю бізнес про який мріяв - сказав він усміхався
Пак: не забувай, що ти мені ще винний - сказав він, дивився на Донг.
Донг: звичайно гос Пак, все що забажаєте - сказав він поклонився
Пак: ага, але сьогодні ти вільний, у мене весілля тому прослідкуй за всім, ага- вийшов із кабінету...
Чон: гос Пак у нас гості...- сказав один із охоронців, коли Пак вийшов із кабінету.
Пак: хто це?- дивний Пак був зхвильований, тим хто прийшов на цю подію. Входивши у вітальню, де Пак побачив Хану і Дахьон і ще двоє незнайомців які стояли спиною до нього. Хана не могла стримувати сліз. Пак зійшов із сходів, і бачив знайомі силуети. До нього розвернулися вони Хюн Шик і Да Уль:
Да Уль: гос Пак, ви зовсім не змінилися - сказала вона, усміхаючись.
Пак: Хюн Шик і Да Уль, ви приїхали я дуже радий вас бачити- сказав він і обняв їх.
Хюн: як твої справи друже?- усміхаючись сказав він.
Пак: все добре, бачу у вас теж - Пак побачив як вони тримаються за руки, видно що закохані.
Хюн: так, ми одружилися в Сан - Франциско - сказав він, а шок получили всі.
Незвідки і Донг прийшов коли почув про одруження:
Донг: як це ви так тайно, одружилися ніхто навіть не знав що ви разом, а тут таке, друже...- обняв Хюна.
Хюн: така любов - подивився закоханим поглядом на Да Уль.
Дахьон: я дуже рада, за вас але у нас сьогодні весілля давайте дамо цей час нашій парі- сказала вона і усмішка не зникала з лиця.

Pov Хана: Хто б знав, що коїлося в кожного в житі. Кого любили? Кого ненавиділи? Але в нас сьогодні знов виграють почуття.
Так я сказала: "Так" і Пак сказав: "Так". Весілля і все змінило нас, нас. Раніше я думала, що ми не можемо бути разом, бо розійдемося через рік чи два, але зараз я дуже закохана у нього, але одна проблема я не можу це йому сказати, бо він не закоханий у мене. Якщо він не признається мені ми можемо розійтися?

Дякую за прочитання 🤍
Діліться своїми враженнями від цілого фанфікав коментарях - Монта😊
Я рада, що ця історія подобається, вам тому чекаємо на
3 сезон фінальний💔✊

MOUNTAINS IN 69Where stories live. Discover now