Evet başlığın ayva olma nedeni ayvayı yutmuş olmam. Neyse Jaowe geldi ve bana kâğıt uzattı kağıtta annesinin ölme nedeni jaowe üzerinde kalan zehirmiş. O an şunu diledim uyanıyım ve her şey rüya olsun. Ama maalesef cinim yok. Jaowe kapıyı işaret ettim o da çıktı. Bavulumu indirdim eşyalarımı koydum ve uzandım . Akşam yemeğinde jaowe çağırdı . Gittim gitmesine de babası çatalı kafama atar diye korktum. Şunu dediğinizi duyar gibiyim Barbara sen nasıl bu kadar uzun süre başını belaya sokmadın ? Sabredin az kaldı. Yemek bitince odamdan valizimle çıktım sonra geri girdim .
00.00
Akşam oldu ben uyuyamamıştım. Valizimi aldım dışarıya çıktım . Eve gittim uzandım. Annem bir anda odama girdi. Anlattım ve gitti sonra telefonuma uzandım jaowe girdim ( watsap ) ayrıldık bitti yazdım gönderdim. Ertesi gün sahile çıktım sonra karşıma şu yakışıksız hasta bakıcı çıktı. Bana çiçek almış. Sahil jaowe evine çok yakındı ve o gün jaowe de sahile çıkmış bizi gördü. İşte sakarlık şimdi geliyor. Ben gitmem lazım diyerek giderken takıldım ve adamın kucağına düştüm. Jaowe gördü yanımıza gelip ". Demek sevgilin vardı bu yüzden ayrıldın dimi " dedi. Ben yerimden fırlayıp olayı anlattım o da bana madem sevgilin de yok benden neden ayrıldın dedi. Arkamı dönüp koşmaya başladım kaçarken yola atladım ve araba çarptı. Tabiki hastanede uyandım hastanede uyanmak benim günlük rutinimdi çünkü çok sakardım. Jaowe yoktu kendime kızıyordum neden ayrılmıştım? Annem yanıma geldi ve çok kötü bir haberim var dedi bende ayağımı gösterip alçıdan kırık olduğunu anlıyorum umrumda değil dedim annemse gülüp o değil dedi . Meğersem jaowe babası çok kızgınmış beni öldürmekten bahsediyormuş aman anne o eski dedikodu boş ver. Neyse sonra devam ederim bye.