~נקודת מבט ליהיא~
"ליהיא קומי אם לא אני הולך בלעדייך!" עידו אח שלי אמר לי...
"אני קמה שחרר ינודניק" מלמלתי, "למי קראת נודניק יאבלה" הוא צחק וזרק לי כרית על הראש.
"יואוווו" צרחתי...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
צחצחתי שניים, שמתי מסקרה, קונסילר מייק אפ, פודרה, גלוס ותוחם, עברתי על השער החלק שלי עם מחליק והתלבשתי👇🏼
הסתכלתי על עצמי במראה והתחילו לי המחשבות כמו תמיד, על כמה אני מלאה, למרות שתמיד אומרים לי שאני נראת טוב אני לא מרגישה ככה אני עם שיער שטני חלק, עיניים ירוקות, אני מטר שישים וחמש, הרבה אומרים שאני חלומה של כל בת אבל אני לא מרגישה ככה יש לי גוף מפותח והרבה בנים מסתכלים עליי כאל זונה למרות שאני בכלל בתולת נשיקה.
"נו ליהיא יאלללה" עידו צעק מהמטבח מוציא אותי מהמחשבות שהיו לי...
"אני מוכנה" אמרתי וירדתי ללמטה, שמתי את התיק על הגב הכנסתי מפתח את הטלפון ובאתי לכיוון האוטו של אמא שלי, "לקחת אוכל?" עידו שאל אותי כשנכנסתי למושב האחורי כי הוא ואימי יושבים מקדימה "לא היה לי זמן" מלמלתי, "בוקר טוב נסיכה שלי" אמא שלי אמרה לי וסובבה את פניה כך שתהיה מולי "בוקר טוב אימוש" אמרתי בכינוי שנתתי לה, עידו השתעל ומלמלתי "קנאי..."~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
'וואו איזה ענקי התיכון' חשבתי לעצמי כשהגענו, זו הפעם הראשונה שלי בתיכון עכישו סיימתי כיתה ט'
"בהצלחה חמודים שלי, בלי בעיות" אימי אמרה לנו ונישקה אותנו במצח ויצאנו.
"אם את צריכה משהו אני בכיתה יא2" עידו אמר וגונן עליי כמו תמיד, "כנל אם אתה צריך משהו אני בי5'" אמרתי לו וחיבקתי אותו חיבוק צדדי "אני הגדול מבינינו" הוא אמר "משתגיד" אמרתי ונכנסתי לשער כשיהונתן ותומר התקדמו אליו, "מה קורה קטנה?" יהונתן או בכינוי שלו יון שאל אותי שהם היו בדרך לאח שלי, "בסדר, אתה יודע.." אמרתי כבדרך אגב, אני ויון חברים טובים הוא כמו האח השני שלי הוא מגונן עליי תמיד, יש לי שני שומרי ראש הוא ועידו אחי הגדול, תומר ואני בהיי וביי..
"בוקר" תומר מילמל "בוקר טוב" אמרתי עם חיוך ונתתי לו וליהונתן חיבוק והלכתי לכיתה שלי, ישבתי במקום מחכה לאנה."כוסיתתת שלייייי" אנה החברה הכי טובה שלי צרחה מתחילת הכיתה וכל הראשים הסתובבו אליה, בכלל לא שמתי לב שנכנסו עוד ילדים לכיתה הייתי עסוקה באינסטגרם, "סתמי יאהבלה" אמרתי תוך כדי צחוק "וואווו איזה כיתה שווה יש לנו אע?" היא שאלה את הכיתה שלנו וילדים התחילו לצחוק, "שתית?" שאלתי אותה אחרי שכולם חזרו לעיסוקים שלהם, "לא יסתומה, ראית כמה חתיכים???" היא שאלה את הסוף בקול גבוהה ואז איזה ילד שהיה מוקף בשתי בנות רזות, יפות, ששמות חצאית מיני שחושפת הכל כלל הכל, פלוס שני בנים שנראים טוב לא כמוהו אבל נראים טוב "מה יש לחברה שלך נראלי היא מסוממת" הוא אמר ופנה אליי "אתה יודע שקצת שמחת חיים לא הרגה אף אחד כן?" שאלתי אותו מנסה להגן על חברתי, "מה אמרת לו? חתיכת זונה" שתי הפצועות שישבו איתו נעמדו ואמרו בקול הזנותי שלהן, הן התקרבו אליי ואל אנה וזרקו לי את הקלמר לריצפה, אנה העיפה לאחת מהן סטירה שאני בטוחה ששמעו מהמסדרון, "מה את פאקינג עשית עכשיו??" שתיהן שאלו בצרחה "תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב אם מישהי מכן תתקרב אליי או אל ליהיא או לאיזה מישהו שאנחנו מכירות תקבל פאקינג סכין לראש אני ברורה?" אנה צעקה עליהן והדגישה את הפאקינג, אני חולה על אנוש היא הדבר הכי טוב שפגשתי אנחנו תמיד שם אחת בשביל השנייה, כמובן שישר שתי הפצלוחות חזרו לבנים.
אחרי עשר דקות המחנכת נכנסה לשיעור והציגה את עצמה, קוראים לה גלית והיא הייתה ממש נחמדה, היא דיברה איתנו על המשך השנה ועל אירועים שיהיו, כעבור חצי שעה, שהשיעור היה עשר דקות מסיום והיינו קרובים להפסקת אוכל היו דפיקות בדלת, "כן" גלית שאלה ממקומה מול הלוח, הדלת נפתחה ועידו ויון נכנסו "האהובים עליי לנצח" גלית אמרה ורצה לחבק אותם, " היי גלית אפשר להוציא את להיא לחמש דקות?" עידו שאל אותה "בטח, רק מי זאת? אני לא טובה ככ בשמות חחח" היא אמרה וצחקה את הסוף, הרמתי את ידי והיא עשתה לי כן עם הראש, כל הבנות בכיתה הסתכלו עליי בפרצוף מקנא כי יהונתן ועידו נראים ממש ממש טוב, חושבות שאני איזו זונה, יצאתי עם יון ועידו מהכיתה לא לפני שהבנים מסתכלים עליי בפרצופי הלם אבל היה אחד שהפרוף שלו היה כועס, אותו ההוא שדיבר מגעיל לאנה."מה?" שאלתי אותם אחרי שיצאנו מהכיתה, "מה עם תודה שהוצאתם אותי? אני אוהבת אתכם?" יון שאל כשהוא שם את היד שלו על הכתף שלי, הוא מטר 80 אז הוא גבוהה ממני בראש וחצי "נוו מה רציתם?" שאלתי אותם כי לא באלי לפספס את מה שהמורה מסבירה...
"בהפסקת אוכל תבואי למחששה אני אתן לך שטר של חמישים לארוחת בוקר סבבה?" עידו שאל.
"כן תודה ויאללה כנסו לשיעור" אמרתי, חיבקתי אותם ונכנסתי לכיתה, שמלא ילדים מסתכלים עליי אז השפלתי את מבטי.
"וואו אחותיי איזה חתיך יהונתן אע? גם עידו בסדר אבל כאילו יונתן מיי שוגר דאדי" אנה אמרה כשנכנסתי וגנחה קצת בסוף ובטעות צחקקתי וכל הראשים הופנו אליי ובאמת שזה הדבר הכי מביך שקרה לי בחיים.
"הכל בסדר ליהיא חמודה?" המורה שאלה בנחמדות "אממ כן מצטערת" אמרתי והשפלת מהר את ראשי, כעבור שתיי דקות נשמע הצילצול ומיהרתי לאסוף את חפצי, סיימתי וחיכיתי לאנה "יאללה נלך ליותם ואלמוג הם מחכים לנו בקפטריה" אנה אמרה כשהיינו מחוץ לכיתה, "רגע אני צריכה ללכת למחששה בואי איתי" אמרתי "למה?" "כי לא אכלתי ועידו מביא לי חמישים שקל" אמרתי והתחלנו להתקדם, "את יכולה לקחת תכריך שלי אם באלך" אנה אמרה, כבר אמרתי שאני חולה עלייה?!? "מה פתאוםם מה ננצל את זה שעידו חמוד לא?" שאלתי וצחקנו.נכנסנו למחששה והיה ריח של סיגריות ומלא רעש ואפילו כאלו שהלכו מכות, ראיתי שולחן של ילדים מהשכבה שלנו שחלקם איתי בכיתה, והיה אחד שנעץ בנו מבט, אותו אחד שרב עם אנה ואיתי בכיתה, מה יש לו?!?! חשבתי לעצמי, סובבתי את הראש קצת הצידה וראיתי את יון ותומר ועוד כמה חברים שלהם שאני מכירה כמובן עם כמה זונות שנמרחות עליהם, אני ואנה התקדמנו אליהם ותומר הסתכל על אנה מהופנט, אנה יפהפייה, היא בלונדינית עם עינים כחולות מטר שבעים, רזה ומפותחת, אנה שמה לב למבטו והסמיקה, "איפה עידו?" שאלתי את יון, "הלך לשירותים עם זואי" הוא אמר וקרץ לי, נתתי לו כאפה חלשה לראש והכנסתי את האצבע השלישית לפה כגועל, "טוב אז נלך.." אמרתי מבואסת, "למה מה רצית? אהה הוא אמר שהוא יביא לך כסף" יהונתן אמר כשנזכר, "כן אבל לא משנה במילא אני לא רעבה" אמרתי, "שטויות יאללה בואי אני אקנה לך מה שתרצי אני גם הולך לקנות סיגריות" הוא אמר ונעמד, מנער ממנו איזו זונה, "אנה כפרע מה נשמע? כמה זמן לא ראיתי אותך" הוא אמר ונתן לה חיבוק, יש להם קשר טוב הוא החבר הכי טוב של אח שלי והיא החברה הכי טובה שלי, "בסדר, היה איזה ילד מזה מניאק עוד שנייה חתכתי לו תזין" אנה אמרה והחזירה לו חיבוק, "וואוו שלא יתעסק איתכן אע?" הוא אמר שהוא מחבק אותי ומתקדם לקפיטריה.
הייי בנות בפרק הזה אין ככ עלילה כי אני רוצה קודם לדעת שיש קוראים אשמח שתגידו לי אם אתן אוהבות את הסיפור ושתתנו לי טיפים🤍
YOU ARE READING
L+¿🤍
Romanceסיפור זה שונה ממה שאתם רגילים לקרוא🤯 ליהיא- בת 16, ילדה אהובה על חבריה, שקטה, חכמה, יפה, עם אח גדול ומגונן ומשפחה ש... אתם תגלו ליאור- בן 16, החבר הכי טוב של דניאל, המקובל של השכבה, חתיך, סטוציונר, ערס ועוד... דניאל- בן 16, החבר הכי טוב של ליאור...