(Moii eli kirjoitan tänne siis mun unii ja kaikkee muuta tällästä.Laitan aina "uni"jos se on uni mut jos alussa ei oo mitää nii sit se on jotain mun oma keksimää paskaa.Nojoo alotetaa.
"Uni"
Sun pov:
Äiti ja iskä halusi myydä meijän keltasen alon iha niinku roskan,No mehän ei saatu mun koiran kanssa ees saatu kertoo mielipidettä.Me muutettiin harmaaseen isoon mutta pieneen taloon,siellä on kattokerrolsessa grilli,tuolit ja vielä uima-allas.Ne kaiteet oli lasisia.
☆
No oli eka päivä kouluu.Arvatkaa oonko myöhässä?Joo.Mulla on 2min aikaa olla koululla ja sinne on 15min,sit äiti alko vielä ettii meijän koiraa autoon vaik siel on vaa kaks paikkaa muutenki.No pääsin kouluu 10min myöhässä,mut mua ei haitannut.
☆
Käytävil oli viel paljon ihmisii joten kysyin yheltä.
☆
(Mä puhuin siis täs unes enkkuu joka paikassa paitsi kotona ja mun luokassa)
☆
"Missä 5A luokka on?" Ja se sano."Tossa"Ja osotti keskimmäistä huonetta käytävällä.Lähin sinne ja avasin iha chillisti oven,Mari(yks mun ope)
☆
ei ees välittänyt se vaa sano et."Ota se paikka."Juttelin mun kavereitten kaa.Tunti oli tylsä joten sanoin et meen vessaa,No oikeesti menin mun huoneeseen.(Meil on siel siis omat huoneet)
☆
Katoin tik tokii,mul tuli taas tylsää joten menin käytävälle.Jotku meni ulos joten mäki halusin mennä,siel oli joku äijä ja se oli aika komee.(Miltä se näytti)
Aloin puhuu sille samal ku me mentii yhes ulos.Ne tarkistajat oli paljussa.
☆
(Älkää ees kysykö et miks ne oli paljussa.Mut tuol oli niinku tarkastajii et ketkää ei ois tuol kuistilla)
☆
Joten he huusivat meille,me kastuttiin
☆
(en ees tiiä et miten :)LOOOLLL SIIS CARELESS WHISPER ALKO SOIMAA NY:0)
☆
Joten seotti sen paidan pois.Mä tietty katoin sitä ja se kysy et"Tykkäätkö;)"Ja mä nyökkäsin vahingossa,ja se vaa nautojen ja kysy mun numeroo.Mä annoin sen sille ja pussasin sitä.Siinä se.Mitäs tykkäsitte???En ees ite tajuu et miten jotkut asiat tapahtu ja tollee mut ihsm.Laittakaa kommentti ja antakaa tähti;)