3. Nölüüöö🥳

197 13 3
                                    

Fakat sadece uyumak için çabalıyordum, hemen yanımdaki yatakta yatan zoro aklıma geldikçe gözüm kapanmıyordu. Neden bu kadar heyecanlanmıştım ki?
Başımı arkaya hafif döndürüp göz ucumla zoroya baktım.
O sırada fark ettim ki zoro da bana bakıyordu gözlerimiz buluştuğunda başımı önüme çevirdim.
S: senide mi uyku tutmadı?
Z: sayılır, sen?
S: ben de öyle
Benim cevabımdan sonra bir sessizlik çökmüştü, sessizliği bozmak için ağzımı açtığım sırada zoro benden önce davrandı.
Z: tek kişi için evin sence de fazla büyük değil mi?
(Sende onla yaşarsan o kadar büyük olmaz💗)
S: yani öyle ama genelde tek değilim zaten, arada hemen yanımdaki evde oturan usopp gelir, luffy zaten evsiz gibi sürekli bende, chopper da doktorin'den izin alırsa geliyor ondan yalnız değilim. O misafir odası luffynin odası gibi bir şey kendi eşyaları falan var orda. 
Z: anladım, ondan dolayı evindeki yemek malzemesi de fazla
S: çabuk kavradın, ve bu günki tavrım için kusura bakma sana köpek falan demek istedim de hakkettin biraz
Z: ne?
S: pardooon
Zoro'nun yataktan kalkma sesi gelmişti tekrardan başımı zoro'ya bakmak için çeviricekken bir anda üstüme atladı ve elindeki yastığı hafifçe yüzüme bastırdı.
Gülerek konuşmaya başladı:
Z: sen kime köpek dedin?
S: haha pordon pordon
(BURASI NİYE BU KADAR GARİP)
Z: özür dilersen çekerim
S: hoyotto olmoz!
Zoro biraz daha devam ettirdikten sonra yüzümden yastığı çekti ve biraz gülüştük, çok geçmeden zoro'nun o müthiş pozunu fark ettim. Kendisi de farkına varmış olacaktı ki hemen üstümden kalkıp yanıma oturdu bende yattığım yerden doğrulup zoro'nun karşısına oturdum. Uzun bir sessizlikten sonra luffy odaya dalmasıyla aramızdaki sessizlik yerle bir oldu.
S: ne oldu luffy, niye geldin?
L: ODAMDA BİR ŞEY VAR SANJİ
S: ne var luffy?
L: GELDE BİR BAK
Oturduğum yerden kalkıp luffy'nin yattığı odaya gittik zoro da arkamızdan gelmişti. Luffy benim kolumdan çekiştire çekiştire odaya soktu ve yerdeki kırk ayağı gösterdi arkamı dönüp odama geri dönecekken luffy beni kolumdan yakalayıp böceği dışarı atmam için ısrar ediyordu. Kapıya yaslanmış bizi izleyen zoro'ya yardım et bakışları attım o da bakışlarımı karşılıksız bırakmamıştı iç çekip böceği yerden aldı ve odanın camını açtı, böceği dışarı attı ardından camı kapattı. Şimdi ise pis sırıtışları üstümdeydi bu bakışlar bu sırıtış beni rahatsız etmemiş değildi.
Kolumu çekiştiren luffy'e dönüp kolumu bırakması için elimle işaret ettim o da bunu fark edip hemen kolumu bıraktı.
S: evet luffy, böceği dışarı attığımıza göre başka bir sorun yoktur umarım.
L: yok sanji teşekkür ederim😭
S: bana değil, zoro'ya teşekkürünü et.
L: teşekkür ederim zorooo
Z: ne demek luffy.
Luffy'nin odasından çıkıp kendi odama gittim ve hemen yer yatağıma yatıp üzerime örtüyü çektim. Zoro da hemen ardımdan odaya girdi, hiç bir şey yapmıyordu sadece ayakta dikiliyordu fakat bana doğru pis pis sırıttığını hissediyordum.
S: pis pis sırıtacağına yat da uyu yarın okul var
Z: pekii öyle olsun ama senin hakkında da bir şey öğrenmiş oldum sanji bey
S: siktir git.
Zoro'nun yattığını yataktan gelen gıcırtı sesiyle anlamıştım. Uyumak için gözlerimi kapattım ve bir süre sonra uykuya daldım.

BU BÖLÜM KISA ÇÜNKÜ DAHA FAZLA BEKLETMEK İSTEMEDİM BİR SONRAKİ BÖLÜM KISA SÜREDE GELİR VE DAHA UZUN OLUR ŞİMDİDEN OKUYUP OY VERENLERE DE TEŞEKKÜR EDERİM SİZİ BEKLETTİĞİM İÇİN İSE ÖZÜR DİLERİM

ZosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin