BÖLÜM|12

1.5K 12 4
                                    

NİCK

Onları havaalanına götürdüm. Babam işe gitmek zorunda olduğu için evde vedalaştı. Son saatimi Noah ve annesiyle arabanın arka koltuğunda geçirmekten mutlu değildim ama yine düşüncelerimi yutmak zorunda kaldım.

O yolculuk hakkında hiç komik değildim, bunu zaten açıklığa kavuşturmuştum ama yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Koltuğunda sessiz ve düşünceli bir şekilde oturan Noah'a yan yan baktım. Lanet olası kediyi yanında getirmekte ısrar etmiş ve pencereden dışarı bakarken dalgın dalgın kediyi okşamıştı. Uzandım ve vites koluna götürmek için elini tuttum. Göğsümde bir boşluk hissettim ve böyle hissetmekten nefret ediyordum.

Kahretsin, bir aydı, o kadar da kötü olmazdı! Ne zamandan beri bu kadar bağımlı oldum? Olamaz, onu bir ay görmediğim için deliremezdim, daha sakin davranmam gerekiyordu. Bu ayrılık, ayrı olmakla nasıl başa çıkabileceğimizi görmek için bir sınav olacaktı.

Gözümün ucuyla ona baktım ve gözlerinde hüzün görmeme rağmen bana gülümsedi. Annesinin yüzünde kocaman bir gülümseme vardı, çok mutluydu. Kocasından bir ay ayrı kalması neden sorun olmadı? Anlamadım ve bilinçsizce Noah'ın elini daha çok sıktım. LAX havaalanına vardığımızda park yerine park ettim ve çantalarımızı yere koydum, Raffaella ise bir el arabası aldı. Noah hızla yanıma geldi ve beni dudaklarımdan öptü.

-Ne yapıyorsun?

Komik olmasam da komik görünmeye çalışarak sordum.

"Annem gelmeden seni öpüyorum"

diye yanıtladı. İçeride annesiyle birlikteyken beni öpmeyecek miydi? Onu istediğim kadar ve istediğim yerde öpeceğimi bildiğim için fikirlerimi kendime sakladım.

Yarım saat sonra bagajları kontrol etmiştik ve Raffaella biniş kapısından girmek için ısrar etti. Uçağın kalkmasına daha bir saat vardı ama bu kadın çileden çıkarıyordu.

"Anne sen git, gitmeden önce Nicholas'la biraz yalnız kalmam gerekiyor,"

dedi ona. Cevap olarak annesi kaşlarını çattı. Bana baktı, sonra Noah'ya ve son olarak da kediye. Ona kızgın bakışı, içimdeki koruyucu damarı uyandırdı. Bu bizim kedimiz. Sonunda benimle vedalaştı ve bizi yalnız bırakarak gitti.

Kolumu omuzlarına doladım ve onu kendime yaklaştırdım. Yolcu kontrolüne doğru emeklerken onu başının üstünden öptüm. O zaman, "Bu kadar üzülmemeliyim, Nick," diye itiraf etti. Aşağı baktım ve ona baktım. Kahretsin, bu doğruydu! Bu kadar üzülmemeliyiz, 1 ay oldu... 1 senedir görüşmeyen çiftler vardı. Noah'ın üzgün ayrılmasını istemiyordu, onun acı çektiğini görmek istemiyordu ve hatta onu mutlu etmesi gereken bir şey için daha da az. Kalması için bu kadar ısrar ettiğim için kendimi suçladım.

O geziyi başından beri destekleseydim, belki şimdi bu kadar bunalmaz, gözlerimde o hüzün olmazdı. "Yapma seni çiller," dedim onu ​​göğsüme bastırarak. N, ikisi arasında sıkıştığı için sıkıntıyla miyavladı. İspanya'da sıcaklık harika ve Eyfel Kulesi çok güzel, bayılacaksınız - Onu temin ettim ve yüzünde bir gülümseme belirdi. Döndüğünde görüşürüz, seni bu böcekle bekliyor olacağım." diye ekledim N'yi işaret ederek.

"Lütfen ona iyi bak Nicholas, onu beslemeyi asla unutma ve Tanrı aşkına ona daha fazla şarap verme,"

diye sordu gerçekten endişelenerek.

"Yalnızca bir kez oldu ve kedi buna bayıldı,"

diye onu dürterek yanıtladım. Gözlerini devirdi ve kediyi göğsüne bastırdı.

"Al, al,"

dedi ve bana verdi. Bir elimle onu tuttum, diğer elimle Noah'ın yüzünü avuçladım ve dudaklarını benimkilere yaklaştırdım. Bir aydır son kez dudaklarını tattıktan sonra,

Culpa Tuya 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin