Első rész.

83 4 2
                                    

Egy emberi élettel úgy bánni mint egy játékszer undorító dolog. De ha egy olyan emberrel tesszük aki embert ölt vagy tett tönkre, és a törvényekkel szembe megy azt gondolom megérdemli a halált. Körülbelül 2 héttel ezelőtt robbant be a köztudatba Kira aki bűnözőket tesz el láb alól és ezzel probál egy új világot teremteni a rajongói szerint. Ez alatt a két hét alatt rengeteget gondolkodtam azon ,hogy hogyan is gyilkolhat. Végül szerencsémre egy váratlan dolog történt. Éppen sétáltam haza fele a gimiből amikor meg láttam valamit a földön. Egy fekete füzet/könyv volt a borítóján egy Death Note felirattal. Kiváncsiságból felvettem és úgy voltam vele hogy otthon jobban átvizsgálom így elraktam a táskámba. Ez után nyugodtan sétálgattam tovább azon gondolkodva hogy mi is lehet ez a füzet. Nem sokáig tartott ez a cselekedetem ugyan is haza értem és amint tudtam felrohantam a szobámba hogy rájöjjek hogy mivel is van dolgom. A szobámat bezárva rögtön leültem az író asztalhoz és elkezdtem vizsgálni a szerzeményem. Az első oldalon volt a használati útmutató.

"1. Az ember, kinek nevét e HALÁLLISTÁRA felírják, meghal."

Ez valami buta vicc? Hogy érti azt hogy meghal? Lehet hogy Kira is egy ilyennel gyilkona? Na mindegy olvassuk tovább.

"2. A HALÁLLISTA csak akkor lép működésbe, ha aki ir bele, ismeri az illető személy arcát, amikor a nevét leirja. Az azonos nevűekre tehát hatástalan marad. Ha az áldozat nevének leirása után 40 másodpercenbelül a halál okát is leírják, akkor annak megfelelően fog bekövetkezni."

Ez nem lehet igaz... Ezt azonnal ki kell próbálnom. De ha véletlenül tényleg igazi lenne akkor én is olyan leszek mint Kira? És mi van akkor ha rájönne hogy ki is vagyok és ezért megölne. Na most mihez kezdjek... Csak nem tudja meg hogy ki is vagyok na mindegy olvassuk inkább először végig.

"3. Ha a halál okát nem határozzák meg, akkor az áldozat egyszerűen szívrohamban fog meghalni."

"4. A halál okának leirását követően a halál körülmé nyeinek részleteit 6 perc 40 másodpercen belül kell leirni."

Mostmár kétség sem fér hozzá. Kira egy másik Death Note-al gyilkol. Ezért volt az a rengeteg szívroham. Tehát akkor ha ezt használom én leszek az úgy nevezett 2. Kira. Viszont nem akarom elvenni tőle a gonosztevőket. Mi lenne ha a piti kis bűnözőket gyilkolnám akik csak a nő magazinokban szerepel. Ez az meg is van a tökéletes terv.
Amint minden össze állt a fejembe bele írtam több mint 15 ember nevét és kíváncsian vártam hogy mi fog történni ezért bekapcsoltam a híradót. Először semmi sem volt majd hirtelen bejelentés érkezett.

-Most kaptuk a hírt több mint 10 bűnöző halt meg szívinfarktusban az utóbbi 2 percben. Kira kisebb csirkefogokra is vadászik mostmár vajon mi áll ennek a hátterében.-kérdezte rejtélyesen a műsorvezető.

Baszki baszki baszki... Tehát tényleg működik. Én  megöltem több mint 10 embert. Mi a franc.
De hát végülis ezt akartam..

-Látom jól szórakozol-mondta egy fura kinézetű szörny valami. Annyira megijedtem hogy leestem a székemről.

-Ki és mi vagy te?-kérdeztem.

-Rem vagyok egy halálisten. Az az én halállistám csak leejtettem a földre így jelenleg a te tulajdonod egészen addig még be nem telik vagy meg nem halsz.

-Uhh okés. Tehát Rem téged mindenki lát?- folytattam mostmár nyugodtabban.

-Nem csak az láthat aki hozzá ér a listához. Ugyan úgy a hangomat sem hallják.

-Szerinted hogy találjak meg egy másik halállista tulajdonost?-néztem rá kérdőn.

-Ha alkut kötsz velem akkor megkaphatod a halálisten szemét. Így látni fogod az emberek nevét és azt hogy mennyi ideje van hátra. Viszont aki ugyan úgy rendelkezik egy listával neki nem láthatod azt hogy meddig élhet. De ennek van egy ára. A maradék élet idődnek a felét adod cserébe. Tehát tegyük fel 40 éved van hátra akkor márcsak 20. Ha csak egy éved akkor hat hónap.-magyarázta hosszadalmasan.

-Tehát ha én bele megyek ebbe akkor hamarabb meghalok mint kéne viszont könnyebben megtalálom Kirát.-kezdtem el hangosan gondolkodni.- Tudod mit legyen ez a játék úgy is az elejétől fogva egy öngyilkosság. Csináld.

Ez után megtörtént a mondhatni varázslat. Meg kaptam a halálisten szemet.


Sziasztok itt is lennék az első résszel szeretnék egy kis háttér sztorit adni és karakter leírást ugyanis ez elmaradt. Karakterünk Touta Erina Matsuda rendőr húga. 17 éves fekete haja van nagy szürke szemekkel. Nagyon szereti bátyját tudja hogy a Kira ügyön dolgozik viszont ő maga oda és vissza van kiráért. Miután megadatik neki a lehetség hogy ő is hasonló tetteket vigyen véghez él vele.

Fontos tudni hogy ebben a történetben Misa Misa nem szerepel ugyanis lényegében őt cseréltem le Erina-ra.

Még egy fontosabb infó probálok újabb részeket hozni amint tudok de arra is törekszem hogy, hosszú legyen a rész.

Ha esetleg van valami ötleted nyugodtan írd meg üzenetben vagy itt kommentben. E mellett egy vote-ot elfogadok ugyanis nektek nem kerül csak pár másodpercbe nekem meg hatalmas lelkesedést adtok.

Köszke ha a végére jutottál ajánlom figyelmedbe a többi könyvem további szép napot.

Written by: Shimura__

Két gyilkos szerelme [Yagami Light ff]Where stories live. Discover now