Reiji bakış açısı :
Şu anda arabamda bonten örgütünün şirketine doğru gidiyordum. Benden düşman oldukları örgütün gizli ve önemli bilgilerin olduğu bir bilgisayarları olduğunu ve bu bilgisayarı hacklememi istemişlerdi.
Gerçi benden pek bir ümitleri yoktu çünkü şu ana kadar hiç bir hacker başaramamış bunu. Ama ben herkez gibi değildim ve tabikide bebek oyuncağı gibi bitirecek ve paramı alıp gidecektim.
Sonunda bonten şirketine geldidiğimde arabamı park edip şirkete adımımı attım. Hemen yanıma bir asistan geldi ve beni toplantı odasına götürdü.
Ben gekdiğimde bana garip garip baktılar. Evet belki biraz fazla rahat giyinmiş olabilirim. Altımda eşorfman üstümde desenli bir tişört ve kafamda ise şapka. Ama napim tarzım bu. Oturmamı işaret ettiler. Oturduğumda herkez buradaydı. Ran, rindou, kokoni, kakucho, mochi, takeomi ve liderleri manjiro sano.
Ran : Böyle bir işi bir kadının yapabileceğine inanmıyorum.
Reiji : Madem sen bir erkeksin gel sen yap.
Dediğimde herkez bana hayretle bakıyordu.
Rindou : Karşında kimlerin olduğunu unutma, bizimle düzgün konuş.
Reiji : benden saygı bekliyorsanız sizde benimle saygılı konuşmalısınız. İstedeğiniz bütün bilgileri iki dakikada önünüze serebilirim çünkü.
Rindou tekrardan bir şey söyleyecekken kakucho onu durdurdu.
Kakucho : Lütfen daha fazla uzatmayalım. İşimize dönelim. Bayan reiji lütfen yapmanız gerekenleri yapın.
Dedi ve bende hemen işe koyuldum. Ayrıca onlarda ne yaptığıma bakmak için bigisayarımı akıllı tahtaya bağlamıştılar.
(Hackerlık hakkında bi sikim bilgim yok o yüzden direk bilgileri bulduğumuz kısıma gelelim.)
Reiji : İşte istediğiniz tüm bilgileri bu flas belleğe yükledim.
Sanzu : Lan kime gittiysek beceremedi de bu mu becerdi.
Reiji : Beni bu şekilde aşalamaya devam ederseniz tüm bilgileri tek bir tuşa basarak elinizden alabilirim ve birdahada asla geri vermem.
Dedim uyarıcı bir ses tonu ile.
Kakucho : Pekala biligileri bize verdiğiniz için teşekkürler bayan reiji. Bunun karşılığını fazlasıyla alacağınızı garanti ederim.
Reiji : İşim bittiğine göre gidiyorum. Ve umarım bir daha asla görüşmeyiz çünkü sizi sevmedim.
Hepsinin sinirlendiği belliydi ama seslerini çılaramadılar çünkü onlar için gerçektende önemli bir iş yapmıştım.
Sanzu : Ay biz sana bayıldık zaten.
Reiji : Neyse paramı verin ve gidiyim.Bir adam geldi ve bana bir çanta uzattı, içinde ise yüklü miktarda para vardı.
Reiji : İtirazım yok ama bu kadar kolay bir iş için sizcede fazla değilmi.
Mikey : Bence az bile. Bu bilgileri bulabilmeyi başaran tek kişi sensin.
Neyse uzatmaya gerek yoktu çantayı aldım ve rahat rahat yürüyerek şirketten çıktım ve arabama binerek eve gittim.
Bonten :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖘𝖆𝖓𝖟𝖚 𝖝 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗
RastgeleKötü örgütler için hacker ve ajanlık yapan ve bu konuda oldukça iyi, güçlü bir kadın. aynı şekilde bir gün bontenin düşmanlarının gizli bilgilerini öğrenmek amacıyla bonten ile anlaşma yapar. İşte o gün onunla tanışır. Sanzu : Senden hoşlanıyorum. ...