Jungwon aslında defalarca aklında kurup alternatif sonlar ürettiği 'polislerin peşine düştüğü' senaryoyu yaşamaya başladığını fark etmişti ama sanki kafasındaki tüm kaçış yöntemleri uçup gitmişti. Herkes gibi en ihtiyacı olan zamanda gitmişlerdi tabikide. Aksi olsa şaşırtıcı olurdu!
'Şehir değiştirmek zorundayım.'
'Her ne kadar asosyal biri olsam da 1 sene önce böyle değildi, beni tanıyan çok fazla kişi var burada.'
'Ben bu panikli tavırlarla devam edersem sürekli onlara açık veririm.'
Şey çok pardon da hangi parayla tam olarak?
Mutfaktan alıp kaçtığın üç kuruşla şehir değiştirip kalacak yer mi ayarlayacaksın?
Küçük at da köpekler yesin Jungwon.
'Ya sen cidde- kafayı yiyeceğim ya.'
Ha bu yememiş halin yani
Süper
'Ya ne akıllısın sen amk madem bu kadar çok biliyorsun sen bi çözüm bul'
Jay.
'Jay ne alaka şimdi'
Sen ondan mafya işleri yüzünden uzaklaşmamış mıydın?
'Götümü kurtarayım derken götümü kaybedeceğim ne diyosun aq.'
Ya ne çeşit bı salaksın sen?
Nasıl işledin 3 tane cinayet sen bu kafayla aq?
Siktir git Jay'in yanına çocuk deli gibi aşık değil mi sana -sen de boş değilsin ama şuan bunu konuşamam-, de ki böyle böyle 3 kişi öldürdüm bana yardım etmelisin senden başka kimsem yok biraz da zırlarsın al sana kusursuz plan.
'Sonra ne olacak tam olarak?'
'Ee ne zamana kadar Jay'le olacağım?'
'Hem onu kullanmak için gittiğimi anlarsa bir de ondan mı kaçacağım amk?'
3 kişi öldürürken her şey okey sana kör kütük aşık adamı manipüle etmekte sorun var yani
Ayrıca ne artistlik yapıyorsun sen de zamanında çok aşıktın ve dürüst olmak gerekirse de hala unutamadın. Şimdi kullanmak falan diyerek üstünü örtmeye çalışıyorsun ama farkıysan ben senin zihninin bir ürünüyüm? Beni nasıl kandırmayı planliyorsun tam olarak? Nazlı gelin triplerini kes ve sevdiğin çocuğun yanına git.
'Ah peki her neyse, Jay'i nasıl bulacağım?'
(...)
'Ünlü xxx markasının ceosu Park Jay'in yayınladığı son reklam-'
'Şirket numarası nerede amk ya'
Elindeki paranın yarısını internet kafeye kaptıracaksın, hadi artık.
'BULDUM AMK ŞÜKÜR.'
Jungwon hızla bilgisayarı kapattı ve ödemeyi yapıp internet kafeden ayrıldı.
Etrafta ahizeli telefon kulübesi arıyordu şimdi. Zaten şirket Seul'deydi ama şirkete emrivaki şekilde gidip randevusuz görüşemezsiniz zırvalıklarını dinlemeye hiç hevesli olmadığından önce arayıp randevu isteyecekti.'Tanrım memleketimin sokaklarında yürümek ne zamandan beri bu kadar gerici..'
Polisler peşine düştüğünden beri.
'Ben de nerede kaldı diyordum..'
(...)
Jungwon stres dolu 40 dakikalık yürüyüşün ardından bir telefon kulübesi bulmuştu. Koluna yazdığı numarayı ahizeli telefonda çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
all of them ' enhypen
Mystery / ThrillerJungwon hayal görüyor olduğuna inanmak istiyordu. Gördükleri gerçek olamazdı değil mi? Yine zihni ona oyun oynuyordu. Evet, kesinlikle; yine saçma aldatmacaların biriydi bu. Jungwon yavaşça elini ablasının kırmızı alnına dokundurdu. Eline bulaşan k...