"Erghh" Perlahan-lahan Naura membuka matanya. Kepala nya yang terasa sakit di pegang nya. Naura memandang ke arah sekeliling ruang itu."Aku kat mana ni. Arghhh-" Terpejam seketika mata Naura apabila kepala nya semakin terasa sakit.
Pintu wad itu di tolak, seseorang lelaki mula melangkah ke arah Naura sambil membawa makanan.
"Assalamualaikum. Adik kenapa ni?" Soal Naren dengan penuh kerisauan apabila Naren melihat adiknya berkerut kesakitan.
"Waalaikumussalam. Tak de apa. Ni aku kat mana?" Naura cuba menukar topik.
"Oh ha adik dekat hospital, tadi dekat sekolah adik pengsan dekat kantin, Cikgu Dayana yang bawak adik ke sini disebabkan Elina yang menyuruh salah seorang murid memberitahu kepada cikgu yang Naura pengsan. Doktor kata adik kena banyakkan rehat dan ambil cuti dalam 2 hari." Panjang lebar Naren menjelaskan namun Naura hanya diam membisu tanpa berniat untuk membalas.
Naren hanya melihat sambil tersenyum kelat tapi hati nya merisaukan adik kembar nya. Dia sebenarnya tahu apa yang terjadi kepada adik nya sebelum ini dan tadi waktu di sekolah.
𝖥𝖫𝖠𝖲𝖧𝖡𝖠𝖢𝖪)
𝘕𝘢𝘳𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘳𝘭𝘢𝘳𝘪 𝘪𝘯𝘨𝘪𝘯 𝘮𝘦𝘯𝘶𝘫𝘶 𝘬𝘦 𝘢𝘳𝘢𝘩 𝘢𝘥𝘪𝘬 𝘯𝘺𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘢𝘥𝘢 𝘥𝘪 𝘩𝘢𝘥𝘢𝘱𝘢𝘯 𝘯𝘺𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘵𝘪𝘥𝘢𝘬 𝘫𝘢𝘶𝘩 𝘥𝘢𝘳𝘪𝘯𝘺𝘢 𝘯𝘢𝘮𝘶𝘯 𝘬𝘢𝘬𝘪 𝘯𝘺𝘢 𝘣𝘦𝘳𝘩𝘦𝘯𝘵𝘪 𝘥𝘢𝘳𝘪𝘱𝘢𝘥𝘢 𝘣𝘦𝘳𝘭𝘢𝘳𝘪.
"𝘏𝘔𝘗𝘏𝘏 𝘏𝘔𝘗𝘏𝘏𝘏 𝘏𝘔𝘗𝘏𝘏!!" 𝘕𝘢𝘳𝘦𝘯 𝘩𝘢𝘯𝘺𝘢 𝘮𝘦𝘭𝘪𝘩𝘢𝘵 𝘛𝘢𝘴𝘺𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘯𝘢𝘳𝘪𝘬 𝘳𝘢𝘮𝘣𝘶𝘵 𝘕𝘢𝘶𝘳𝘢 𝘥𝘢𝘯 𝘵𝘢𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘵𝘶 𝘯𝘺𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘦𝘬𝘶𝘱 𝘮𝘶𝘭𝘶𝘵 𝘕𝘢𝘶𝘳𝘢 𝘥𝘢𝘯 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘢𝘸𝘢 𝘕𝘢𝘶𝘳𝘢 𝘬𝘦 𝘣𝘦𝘭𝘢𝘬𝘢𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘬𝘰𝘭𝘢𝘩.
𝘞𝘢𝘫𝘢𝘩 𝘕𝘢𝘳𝘦𝘯 𝘵𝘦𝘳𝘶𝘴 𝘣𝘦𝘳𝘵𝘶𝘬𝘢𝘳 𝘥𝘢𝘳𝘪 𝘤𝘦𝘳𝘪𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘫𝘢𝘥𝘪 𝘥𝘪𝘯𝘨𝘪𝘯. 𝘙𝘢𝘩𝘢𝘯𝘨 𝘯𝘺𝘢 𝘥𝘪𝘬𝘦𝘵𝘢𝘱 𝘬𝘶𝘢𝘵, 𝘕𝘢𝘳𝘦𝘯 𝘮𝘶𝘭𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘪𝘬𝘶𝘵𝘪 𝘛𝘢𝘴𝘺𝘢. 𝘪𝘯𝘪 𝘣𝘶𝘬𝘢𝘯 𝘱𝘦𝘳𝘵𝘢𝘮𝘢 𝘬𝘢𝘭𝘪 𝘯𝘺𝘢 𝘕𝘢𝘳𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘭𝘪𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘥𝘪𝘬 𝘯𝘺𝘢 𝘥𝘪 𝘣𝘶𝘭𝘪 𝘰𝘭𝘦𝘩 𝘬𝘢𝘬𝘢𝘬 𝘬𝘢𝘯𝘥𝘶𝘯𝘨𝘯𝘺𝘢 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘳𝘪.
"𝘏𝘔𝘗𝘏𝘏𝘏 𝘏𝘔𝘗𝘏𝘏𝘏!!!!"
"𝘒𝘈𝘜 𝘋𝘐𝘈𝘔 𝘚𝘜𝘕𝘋𝘈𝘓, 𝘚𝘌𝘉𝘌𝘓𝘜𝘔 𝘈𝘒𝘜 𝘛𝘈𝘔𝘗𝘈𝘙 𝘗𝘐𝘗𝘐 𝘒𝘈𝘜!!" 𝘔𝘢𝘳𝘢𝘩 𝘛𝘢𝘴𝘺𝘢 𝘴𝘦𝘱𝘢𝘳𝘶𝘩 𝘣𝘦𝘳𝘣𝘪𝘴𝘪𝘬 𝘴𝘶𝘱𝘢𝘺𝘢 𝘵𝘪𝘥𝘢𝘬 𝘢𝘥𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘵𝘢𝘩𝘶 𝘮𝘦𝘳𝘦𝘬𝘢 𝘢𝘥𝘢 𝘥𝘪 𝘣𝘦𝘭𝘢𝘬𝘢𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘬𝘰𝘭𝘢𝘩, 𝘯𝘢𝘮𝘶𝘯 𝘢𝘥𝘢 𝘴𝘦𝘱𝘢𝘴𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘢𝘵𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘯𝘢𝘵𝘢𝘱 𝘛𝘢𝘴𝘺𝘢 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘱𝘦𝘯𝘶𝘩 𝘢𝘮𝘢𝘳𝘢𝘩.
𝘙𝘢𝘩𝘢𝘯𝘨𝘯𝘺𝘢 𝘥𝘪𝘬𝘦𝘵𝘢𝘱 𝘬𝘶𝘢𝘵. 𝘔𝘢𝘵𝘢 𝘯𝘺𝘢 𝘴𝘶𝘥𝘢𝘩 𝘮𝘦𝘳𝘢𝘩 𝘮𝘦𝘯𝘢𝘩𝘢𝘯 𝘢𝘮𝘢𝘳𝘢𝘩. 𝘠𝘢 𝘥𝘪𝘢 𝘢𝘥𝘢𝘭𝘢𝘩 𝘕𝘢𝘳𝘦𝘯 𝘢𝘣𝘢𝘯𝘨 𝘬𝘦𝘮𝘣𝘢𝘳 𝘯𝘺𝘢 𝘕𝘢𝘶𝘳𝘢. 𝘒𝘢𝘬𝘪 𝘯𝘺𝘢 𝘪𝘯𝘨𝘪𝘯 𝘮𝘦𝘭𝘢𝘯𝘨𝘬𝘢𝘩 𝘮𝘦𝘯𝘥𝘦𝘬𝘢𝘵𝘪 𝘛𝘢𝘴𝘺𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘢𝘴𝘪𝘩 𝘮𝘦𝘮𝘦𝘨𝘢𝘯𝘨 𝘳𝘢𝘮𝘣𝘶𝘵 𝘕𝘢𝘶𝘳𝘢 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘬𝘶𝘢𝘵 𝘵𝘢𝘱𝘪 𝘭𝘢𝘯𝘨𝘬𝘢𝘩 𝘯𝘺𝘢 𝘵𝘦𝘳𝘩𝘦𝘯𝘵𝘪.
YOU ARE READING
ARYAN MIKAEL || OG
Romance"Saya Naura Kayla bersetuju untuk kahwin dengan Aryan Mikael" Ujar Naura dengan lembut. Dia sudah berfikir panjang. "Baiklah kalau macam tu, kamu berdua akan berkahwin dalam masa 2 minggu lagi. Jadi kamu Naura masih ada masa untuk study for your SP...