Bir yığın ses , sayısız anı , hızla içini saran pişmanlık ve korku..
Kaç saattir sırtı küvete yaslı bir şekilde banyonun zemininde, saçlarını çekiştirerek oturduğunun farkında değildi Yoongi. Kafasındaki sesler yükseldikçe daha da asılıyordu saçlarına, kaç kez küveti doldurup kendini o suyun içinde boğmayı aklından geçirdiğini saymayı bırakmıştı bile. Ama bu sadece bir düşünce balonu olarak Yoongi'nin kafasının içinde oradan oraya uçuşuyordu, asla yapamazdı bunu çünkü kendini bunu yapabilecek kadar cesur bulmuyordu..
İçeriden gelen sesleri duyabiliyordu, onları dinleyip sakinleşmeyi denedi. Yere düşen bi kaç parça eşya, telefonla konuşan Namjoon'un kahkahaları.. sonrasında bir süre sessizlik. Ufak, endişeli tondaki bi fısıltı,banyoya yaklaşan adım sesleri,kısa süreli bi bekleyiş o esnada da telefonun ucundaki kişiye yine endişeli bi tonda "Görüşüz hyung" diyip kapı kulbunun hareket etmesi..
Namjoon aniden banyonun kapısını açtı, sanki kendini daha kötüsüne hazırlamışta, Yoongi'yi bu şekilde gördüğüne sevinmiş gibi ufak bir nefes verdi. Telefonunu lavabonun kenarına bıraktıktan sonra sakince Yoongi'nin yanına yaklaştı. Aslında bu yeni bir şey değildi onlar için, uzun süredir birlikte yaşıyorlardı ve Yoongi'nin bir çok kez ataklarına şahit olmuştu, biraz da tecrübeli sayılabilirdi Namjoon,her bir olayda Yoongiye nasıl yaklaşması gerektiğini kavrayabilmişti.Sakince Yoongi'nin yanına oturdu. Bir süre varlığını ona alıştırmak için bekledi, ardından bir eli nazikçe Yoonginin saçlarına sıkıca tutan eline giderken diğer eli sırtına gitmişti, sakince sırtını sıvazlarken bu sabah gördüğü sevimli kedileri anlatmaya başladı. Yoongi kedileri çok severdi, e bu da Namjoonun kendince geliştirdiği bir yöntemdi, çoğu zaman alakasız şeylerden bahsetmel Yoongi'nin sakinleşmesine yardımcı olurdu.
Yoongi, namjoonun anlattıklarına odaklanmaya çalışırken istemsiz ellerini gevşetmiş, nefeslerini düzene sokmaya başlamıştı. Namjoon, yoonginin gevşeyen ellerini kendi ellerinin arasına alıp baş parmağıyla nazikçe okşarken bugün dükkanlarına yeni birinin çalışmak için geldiğindrn bahsetmeye başlamıştı.İlk kez o zaman geçti Jimin'in adı, Yoongi de ilk defa duydu bu adı. O an kimse jiminin habi olmadan dahi yoongiyi sakinleştirdiğinin farkında değildi ve hiç birinin jiminin hayatlarını nasıl değiştireceğimden haberleri yoktu..Şeyyyy merhabaa🧚🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
will you stay? // yoonmin
Teen FictionHer şeyin başladığı o güne geri dönme şansımız olsaydı hala benimle kalır mıydın?