7. BÖLÜM GALİBA YANLIŞ ANLADIM ??

91 6 0
                                    

Gerçekten bunu söylemek istemiştim ama cesaret edemedim. Üzgünüm hala emin değilim bu zamanki aşklara. Filmi izlemeye devam ettik ama filmini yarısından sonra gelemek pek iyi olmuyor. Film sırasında heran tetikdeydim. Merdivenlerden çıkarken hiç konuşmadık.
-Biraz kahve içelim mi Lamia?
-Olur Aras
Sinamanın kapısı açarken gücüm yetmedi zor açtım ama Aras benden uzun olduğundan üsten yardım etti. Ona bakarak küçük bir gülümseme attım. Cafeye girdiğimizde cam kenarına oturduk. Menüler geldi ben bir sıcak çikolata içmeyi tercih ettim. Aras ise latte istedi.
-Lamia senden bir konu hakkında yardım isticektim aslında
- Tabi yardımım dokunursa ne mutlu bana
-Eee okulda bir kız var ama onla konuşamıyorum yani birşeyler hissediyor gibiyim ama nasıl yapacağımı bilemiyorum
Ahh kesin benden bahsediyor böyle yapmaa gerek yok açıl bana
- Hımm açıl cesur ol hemde emin ol ki oda bişeyler hissediyordur.
- Gegerçekten mi tamam yarın ilk işim konuşmak olmak sağol.
-Nedemek
Eve gitmek için taksiye bindik eve varsıktan sonra son kelimem "konuş" oldu.
Yarın sabah benle konuşacağından emindim. Laraya mesaj attım bütün olayları anlattım çocuğun fotosunu istedi attığımda öylece kaldı herhalde çünkü cevap yazmadı.Sabah güzel bir şekişde hazrlandım anne kahvaltıyı hazırladı.
- Hayrola Lamia birşeyler güzel mi gidiyor ?
- Hemde süper giiyor annemmmmmm
-Salonun camından Arası görsüm servisni bekliyordu herhalde
-Ben doydum muck
-La....
-Hey Aras naber?
-Aa Lamia ii senden
-İi
-Bana söylemk istediğn bişey varmı?
-Aslında evet var
-Dinliyorum.
- Ben seni....
-Evet ....
-Kızla konuşurken sende benim önüde yani kızın arkasında yani bana destek verir misin ?
?????????????!!!!!!!!!!!!!!
-Neeee
-Off tamam cesaretli olmalıyım pardon
-Aaaa pardon biran şok oldum ımmm ama ben gelemem okul var.
Arkamı Arasa dönüp . Servis geldi servise binip cam kenarından Aras'a sahte bir gülüş attım.
Laraya olayları anattığımda çok üzüldü.Onunda artık koleje gitme zamanı gelmişti ona çok güzel bir görev verdim.
Aras'ı takip edicekti...

MAVİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin