Felix,grubuyla bu akşamki ödül törenine hazırlanıyordu.Bu törende toplam 3 ödül kazanmaları bekleniyordu bu yüzden sıkı çalışma ile aylardır çalışıyorlardı.Hyunjin ise,apayrı şirketteki rakip grubundaki Felix'e aşık bir idoldü.Hyunjin en başarılı idol olarak seçildiği zaman, bütün dünyaya ses getirdi.
Tabiki bunu Felix de duymuştu.
Felix kendinden başka başarılı seçilen bir idol görünce hırslandı.Hyunjin'e karşı bir nefret oluştu.Ama Hyunjin bundan habersizdi.
Akşam oldu, ödül töreni vaktiydi.Felix simsiyah bir takım elbise giydi. Sarı saçlarını arkaya taradı ve çillerini öne çıkaran bir makyaj yapıldı.
Felix ve grubu,kendilerine ayrılan yere geçtiler.Sunucular ödülleri açıklarken sırada en iyi idol ödülü vardı.Nefesler tutulmustu.
Sunucu; 2023 yılının en iyi erkek idolü,pardon...
Herkes şaşırmıştı.Sunucu gözünü açıp tekrar okudu.
Sunucu; 2023 yılının en iyi idolleri...
Felix:İdolleri?
BangChan: Sakin ol Felix dili sürçmüştür sorun yok.
Sunucu; Hyunjin ve Felix!
Etrafta sessizlik oluştu.Kisa süre sonra fanlar birbirlerine bağırmaya ve yuhlamaya başladılar.Hyunjin duruma el atması gerektiğini düşündü ve sahneye koşarak çıktı.
Hyunjin; Hey millet,sakin olun bir sorun yok.Bu ödülü hak eden ikimiz olduğumuz için seçildik.Degil mi?
Hyunjin'in tarafı sustu.Felix sahneye ayaklarını vura vura geldi.
Felix; Evet sakin olun linclerinizi internetten yapabilirsiniz.
Felix'in tarafı da susunca,sunucu konuşmaya başladı.
Sunucu: Yüzyılın en büyük tesadüfü yaşandı sayın seyirciler.İki idol birden ödül alıyor bu inanılmaz!
Felix mikrafonu geri yerine koydu ve Hyunjin'in kulağına fısıldadı
Felix; Hwang Hyunjin,bundan sonra en büyük rakibim olacaksın.
Felix zoraki bir gülüşle geri çekildi.Hyunjin şaşırmış görünüyordu.Bu ödülü ikisi kazanması Hyunjin'in umurunda değildi ama Felix, yıllardır sadece kendisi aldığı bir ödülü başkasıyla birlikte alması gerçekten sinirlendirmisti.
///////////////////////////
Ertesi sabah,fanlar "Felix Hyunjin'i öptü" şeklinde shoplarla internette birbirine saldırmaya başladı.
Felix; Bu da ne?
BangChan; Görünüşe göre biraz yanlış anlaşılmış.
Changbin; Gerizekalı kim bilir ne dedi de fanlar yanlış anladı.
Felix; Ya iyi de...
I.N; Felix ne dedin ona?
Felix; Şey,ona en büyük rakibim olduğunu söyledim.
BangChan: Changbin söz sende.
Changbin: E gerizekali beynini yuttuğumun amipi ne diye kıskanırsın mal mısın oğlum acemi sansıyla kazanmış bı ödül bok etme onu da.
Felix; Ya ne biliyim bi anda diyesim geldi tutamadım...
BangChan; Sana hep ne diyordum?
"Kıskançlığını tut"degilmi?
Şimdi çek ceremesini kolay gelsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ship//Hyunlix
Fanfictioneskiden arkadaş olan hyunlix çifti iki ayrı grup'ta idol olmuşlardır idol olmak icin hep birlikte çalışan hyunlix çifti aynı sirkete girmek istiyorlardır fakat her ikisi de farkli rakip şirkete girmislerdi bir veya iki sene sonra hayranları hyunlix...