4. BÖLÜM ''KIRILMAK''

849 35 3
                                    

Odamdaydım çok öfkeliydim nasıl derdi bunu bana ben böyle düşünmemeliydim asla yapmamalıydım bunu. 

İyi biri olduğunu nasıl düşündüm bu kadar mı safım ben 

Saf değilsin geri zekâlısın

Gül şişe yine varlığını belli ederek bir drama yaşatmadı kardeşim. Hayır yani dizinin en heyecanlı yerinde reklam arası giren Kanal D sanki 

Biranda kapı çaldı bende, "Gir" ikizim olan çocuk geldi "Müsait misin?" dediğinde bende, "değilim dersem gidecek misin?" dediğimde başını iki yana salladı.

"Annem böyledir yani hepimizi sever ama sinirlenince ne dediğini bilmez" dediğinde cevap verdim, "Toygar" dedim. "Bana istediğini diyebilir ama aileme laf ettirmem oradaki öz annem olmasa şuan estetik cerrahının altına yüzünü yaptırıyor olurdu." dediğimde

"Haklısın sonuna kadar hem de ama Annem böyle biri" dediğinde gülerek "teselli için eyvallah" dedim ve güldüm oda güldü kapıya adımladı tam çıkacaktı ki bana dönüp "sadece bilmeni istiyorum ki Annem iyi biri ve ben her zaman buradayım" dedi ve gitti

"Bu çocukta amma dengesiz ya"


🙄🙄

"BEN BİR GARİP KELOĞLANIM" bağıra bağıra keloğlan şarkısını söylüyordum. "EŞEĞİM VAR YOK BALANIM"  ancak napim yani  sabaha kadar keloğlan filmini izledim haliyle şarkısı ağzıma takıldı. "VARIM YOĞUM DOĞRULUKTUR HİÇTE SEVMEM BEN YALANI" 

Ancak arkadan bir varlık bana, bana ya bana.

Bana, bana Evlanına

"Sus artık kulaklarım bağımsızlığını ilan ederek aramızdan ayrıldı." Dediğinde Toygar hayvanına "sen çok biliyorsun" bakışı attım. 

"Hayır sen şuan benim gibi mükemmel bir varlığa sus deme cüretini nereden buldun acaba"

"Mükemmel varlık sen senin mükemmel olduğun tek konu benim ikizim olman"

NE o  bana ego kasıyor

"Hadi be oradan keltoroş" dediğimde kaşlarını çattı , "ben kel miyim baksana bana sen çok keloğlan izlemişsin yok sana bilgisayar" dedi ve bilgisayarımı alıp odadan çıktı 

O BENİM  bilgisayarımı aldı.

"TOYGAAAR"

Diyerek pesinden koştum "lan keltoroş bilgisayarımı bırak." Salona gittiğini görünce arkasından koştum oda hemen Aralın arkasına saklandı

"Lan toplardan kaçmaya çalışan Bizans gibi ne kaçıyorsun ulan keltoroş" yakalamaya çalıştım ama resmen Hayvan Adalı kendine siper etmişti.  Aral kaşlarını çatarak bana bakıyordu, "amacın ne senin?" dediğinde kaşlarımı kaldırdım. Ne amacından bahsediyordu bu?

"Neyden bahsettiğini anlamıyorum." dediğimde bana bakıp, "Onları kendine bağlayıp sonra canlarını yakacaksın bilmiyor muyum sandın."  dediğinde kendimi tutamadım ve gülmeye başladım.

"Tüh!" dedim ve, "Beni yakaladın helal olsun aslanıma" dedim ve gülmeye başladım gülmemek için kendimi tutarak, "Aslında ben bir ajanım buraya bilgi toplamak için geldim ve sen beni o kıvrak zekanla yakaladın-" dayanamadım kelimemi  bitiremeden gülmeye başladım.

ellerimi havaya dua eder gibi kaldırarak "Çarpılmak istemiyorum Allah'ım sen beni affet." dedim 

Aral bir anda kolumu tutunca "sen benle dalgamı geçiyorsun." dediğinde başımı kaldırarak, "Allah'ım o kadarda salak değilmiş." dedim ve gülmeye devam ettim 

sonra bir anda ciddileşip kolumu kurtardım bu Katilden, "asıl sen benle dalgamı geçiyorsun." dedim ve gözlerinin içine bakarak devam ettim, "Burada en büyük ön yargıyı benim yapmam gerekirdi sonuçta yıllardır büyüdüğüm ailem öz değilmiş. Benim hayatım kaydı anlıyor musun hiç bilmediğim tanımadığım insanların yanında uyuyorum onlarla aynı sofraya oturuyorum." dedim, "Burada ön yargılı olması gereken kişi varsa oda benim." dedim.

"Ha yok senden hoşlanmadım, seni istemiyorum, ailemi dağıtacaksın dersen de kapıda orada şimdi o önyargılarınızı bir yerlerinize monte edebilirsiniz kalbinizi kırmak istemiyorum yerinizi bilin!" 

"Sen benim kalbimi kıramazsın benim kalbimi ancak değer verdiklerim kırar!"

"öyle bir kırarım ki aklın çıkar!" dedim ve evden çıktım.

👮🏻‍♂️👮🏻‍♀️

"Arasçığım benim canım sıkıldı." can sıkıntısından Arasın yanına geldim öyle mahallede boş boş turlayıp duruyoruz az ilerlediğimizde ilerde bir çocuğu bir grup magandanın dövdüğünü görünce sıkıntımız uçup gitti.

Bir bok yoluna daha giriyoruz hayırlı olsun!

"Aras polisi ara" dediğimde Aras telefondan tam arıyordu ki çocuklardan bir telefonu elinden çekip aldı.

O çocuk buraya nasıl ışınlandı

"Bak burada kimler var iki tane yavru ceylan ve erkek ceylan" dediğinde Aras kaşlarını çatıp, "Ceylan falan ayıp oluyor yani!" 

Cidden mi  buna mı takıldı.

çocuk bana yaklaşıp ellerini saçıma doru uzatacaktı ki "Kıza dokunmak yok."

son model vicdanlı maganda!

"Yanındakine de masum insanlara dokunmak yok" dediğinde ben yerimde duramadan "Ben dokunurum" diye bağırıp saçımı tutmaya çalışan çocuğun üzerine atlayıp çocuğa sağdan soldan vurmaya başladım.

Arasa bakınca oda bir kaç magandayı dövdüğünü gördüm.

birkaç dakika sonra polis siren sesleri her yeri doldurdu.

ARKADAŞLAR ANNENİN İSMİ SEMAYDI AMA KARITIRIP NARE YAZMIŞIM KUSURA BAKMAYIN N-SEMA İSMİ DAHA HOŞ OLDUĞU İÇİN ADI SEMA OLARAK DEVAM KE

İSTEDİĞİNİZ BİR SAHNE?

EN SEVDİĞİNİZ KARAKTER?

SİZCE GELECEK HAFTA NE OLCAK?

ÇIKMAZ SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin