Bevezető/Ízelítő

11 1 2
                                    

-Bakker ott hagytam!...-kiáltottam fel miközben a folyosón rohantam visszafelé.

Hirtelen lassítottam a tempómon, mert egy ajtóhoz értem, de hirtelen kicsapódott előttem, és egy mellkassal találtam szembe magam.

-Ó, bocsánat. - motyogtam orrom alatt, anélkül, hogy felnéztem volna a személyre.

Tovább futottam a terem bejárata felé, de egy őr állta az utam. Nagyon nem akart beengedni, mikor valaki megszólalt mögöttem.

-Engedd be.

Nem figyeltem ki volt, csak bementem és elkezdtem kutakodni a kártya után. Mikor már belemerültem a keresgélésbe valaki megbökött hátulról. Fekete maszkban és baseballsapkában volt, így nem láttam az arcát.

-Ezt keresed?-nyújtotta felém a kártyát.

-Igen, igen, nagyon köszönöm. - hajoltam meg kétszer.

Elvettem tőle a kártyát és már mentem volna ki, ha nem szól utánam az egyikük, mert igen, többen voltak, ha jól számoltam heten.

-Azt te rajzoltad? - kérdezte felvont szemöldökkel.

-Igen, miért? - kérdeztem, mert nem értettem mi ezen olyan erdekes.

-Ja, hát csak meg akartam dicsérni. Nagyon szép lett.

-Oh, köszönöm.

-Nincs mit.-mondta egy nagy mosollyal.

Csak onnan tudtam, hogy mosolyog, hogy megjelentek arcán a mosolyráncok és szemei egy csíkká változtak.

Elindultak ki a teremből, én pedig tisztes távolból követtem őket. Amikor ki értünk oda köszöntek mire furán néztem rájuk, mivel nem ismerjük egymást, de ezt szerintem ők is észrevették, és én is elköszöntem tőlük, majd felpattantam a gördeszkámra, amit kint felejtettem a csarnok előtt és már ott sem voltam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Szia, örülök, hogy
rábukkantál a könyvemre.
Ez az első könyvem,
és bocsi, tudom, hogy ez így első résznek kicsit rövid, de azért remélem tetszeni fog majd a story.

~Luv KLM💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 21, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Összefutás/BTS Fanfiction/[Szüneteltetve] Where stories live. Discover now