Kísérlet

1K 28 13
                                    

Viktor odaült mellém, majd felszisszent. Beleült a pár napja levágott gyorskötözőkbe. Kezébe vette őket, majd fehér köntöse zsebébe rakta, és kényelmesen elhelyezkedett mellettem. Ahogy szeme a felsőtestemről a laptop kijelzőjére vándorolt, lesápadt.

Lily naplója első oldala égette bele magát mindkettőnk szemébe.

,,Alig várom már Evával a holnapi bulit. Tudom, kicsit spontán, hogy egy nap alatt terveztük ezt így el, annak ellenére, hogy élete első bulija!!! És a barátját is hozza. Ez az egyetlen egy hátulütő... Olyan borzalmasan érzem magam, de egyszerűen nem tudok ellenállni a vágyaimnak! Amúgy is, Eva csakhogynem tönkreteszi az életem. Tudom, tudom nagyon jól, hogy undorító dolgokat forgatok a fejemben, de Eva... Eva egy olyan ember az életemben, aki egyszerre hoz örömöt, és gondot. Mindig is úgy éreztem, hogy egy senki vagyok mellette. A hülye viccei arról, hogy okosabb és szebb nálam. Tudom, hogy csak viccel, de nekem ez nem az, mert elhiszem. Minden viccnek a fele igazság, és ezt ő is nagyon jól tudja. Rég óta nem tartom igaz barátomnak, de a régi emlékeim valamilyen felsőbbrendű erővel hozzáláncolnak. Emlékeztetnem kell magam, hogy miket tett. Ezt most felhozom magamnak. Úgy érzem ez a gyógyulásnak a legjobb módja, ha leírom.
Szóval amikor kipróbáltam a spurit, beköpött anyámnak. Amikor a szájába rágtam, hogy amíg életveszélybe nem vagyok, nem szólhat róla senkinek, hiszen tudja, hogy tudok magamra vigyázni. Semmi kibaszott bajom nem volt tőle. Aztán egyszer csak apám megjelent a buliból hazafele, és rögtön elvonóra vittek. Nem féltett. Kurvára nem féltett. Egyszerűen nem tetszett neki, hogy lebuktunk a piálással korábban, elméletileg miattam... Egy apró hiba miatt...

Ahányszor a fejemhez vágta, hogy dagadt vagyok... De még mennyire tudom, hogy az vagyok, bazdmeg Eva! Nem kell minden alkalommal az orrom alá dörgölni! Most is éheztetni fogom magam. Neked is azt kéne tenned. Ha én szenvedek, te is szenvedj, Eva!

08. 24.

Kurvára visszavágtam Evának. Végül is, újdonsült barátom ezek szerint vetett rám egy-két pillantást míg együtt volt azzal a ribanccal. Holnap, amikor otthon lesz, a szemébe mondok mindent, amit eddig magamban tartogattam -------- támogat.

08. 25.

08. 26.

MINDEN KURVÁRA AZ ÉN HIBÁM.

08. 27.
Eltűnt az a ribanc, mert megcsalta őt ----------. Kurvára megint magára akarja hívni a figyelmet, nem az én hibám. Nem az én hibám, nem okolhatom magam.

08. 28.

08. 29.

Eva, ha egyszer végre hazajössz, elmondom neked, hogy remélem éhezel, mert amennyi éhezést nekem okoztál, azt te is megérdemelnéd.
Viszont, én nem vagyok egy olyan bosszúéhes, nárcisztikus, figyelemhiányos kis kurva, mint te. CENZÚRÁZOTT TARTALOM
Szóval kérlek, változz meg. Legyél másnak egy jó barátja. Hallgasd meg, ahogy engem régen. Tegyél meg neki olyan dolgokat, amiket nekem nem. Ne legyél ennyire okoskodó. Bocsáss meg mindenkinek, de remélem soha nem leszel boldog igazán. Én sem voltam az. Most meg ezt teszed...

09. 12.
34

09. 13.
42
CENZÚRÁZOTT TARTALOM

09. 14.
-------- észrevette. Nem vághatom többet meg magam, mert szakít velem, és ő is elhagy. Kibaszott éhes vagyok, de egy falat se megy le a torkomon, mert olyan, mintha valami megakadt volna benne. CENZÚRÁZOTT TARTALOM

09. 15.
NEM ÉN VAGYOK A HIBÁS, KIBASZOTTUL NEM ÉN VAGYOK A HIBÁS. NEM NEM NEM NEM NEM NEM.

09. 16.

CENZÚRÁZOTT TARTALOM

09. 18.
sajnálom anya, sajnálom Eva, sajnálom apa. Legyetek erősek, ha már en nem tudtam az lenni.

Kísérlet (18+, Erőszak) Where stories live. Discover now