KARAKTERİ TANIMAK

26 6 2
                                    

Selam Arkadaşlar, bu hikayeyi sadece ben değil hep beraber yazıp ilerleyeceğiz bu yolda benimle olursanız çok memnun olurum. Evrenin ana hikayelerine geçmeden birkaç bölüm boyunca Ana karakterleri tanıtmak istedim. Ama tabikide her şey sizin dediğiniz gibi olacak. Eğer karakterleri bu şekil tanımak yerine hikaye içerisinde tanımak istiyorsanız lütfen yorumlara fikirlerinizi belirtiniz. Unutmayın bir yazar okurlarıyla vardır. 😘

**********

                          **********

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yabani Kadın NİHALE...

Sık ormanların ve hain dağların hüküm sürdüğü evcilleştirilmemiş Mansiyata topraklarında, NİHALE adında korkusuz ve gizemli bir savaşçı kadın yaşıyordu. Asi, ateşli kızıl saçları ve evcilleşmemiş ruhunu yansıtan delici zümrüt gözleri ile tanınan bir efsane figürüydü.

NİHALE küçük yaşlardan itibaren kılıç, yay ve mızrakla becerilerini geliştirerek eşsiz bir savaşçı olmuştu. Macera arayarak ve masumları karanlığın pençelerinden koruyarak vahşi manzaralarda dolaştı. Her savaşta, hem dostlarının hem de düşmanlarının saygısını ve hayranlığını kazanarak adını tarihin yıllıklarına kazıdı.

Nihale'nin hikayesi, sahibine hayal bile edilemeyecek bir güç verdiği söylenen bir mücevher olan Ejderhanın Gözyaşı olarak bilinen eski bir eserin söylentilerinin yayılmasıyla başladı. Efsaneler onun Yasak Orman'ın derinliklerinde saklandığını, vahşi yaratıklar tarafından korunduğunu ve kara büyü tarafından korunduğunu fısıldadı. Dünyayı böylesine muazzam bir gücün yanlış ellere geçmesinden korumaya kararlı olan Nihale, Ejderhanın Gözyaşı'nı geri almak için tehlikeli bir göreve çıktı.

Yasak Orman'daki yolculuk, yoğun bitki örtüsü ve pusuda bekleyen tehlikeleriyle tehlikeliydi. Nihale, kendi içindeki şeytanlarla savaşırken, zehirli yılanlarla, yükselen trollerle ve intikamcı ruhlarla karşılaştı. Ancak sarsılmaz ruhu ve boyun eğmez iradesi, onu ileriye doğru itti ve her denemede ona rehberlik etti.

Yol boyunca Nihale, onun cesaretini ve doğruluğunu tanıyan müttefiklerle karşılaştı. Zorba bir kraldan kurtulmak isteyen bir grup asi, onun amacına katıldı ve birlikte kırılmaz bir bağ oluşturdular. Yan yana savaştılar, kalpleri ortak bir amaç tarafından ateşlendi.

Nihale sayısız tehlikeyle karşı karşıya kaldıktan sonra nihayet Yasak Orman'ın kalbine, kadim büyülerle korunan gizli bir tapınağa ulaştı. Derinliklerinde, son sınavla karşı karşıya kaldı: Ejderhanın Gözyaşı'nın etrafına dolanmış, gözleri kötülükle parıldayan devasa bir yılan.

Nihale şiddetli bir savaşa girdi, kılıcı yılanın jilet gibi keskin dişleriyle çarpıştı. Ormanın kadim büyüsü etraflarında dalgalanırken, dünya onların mücadelesiyle sarsıldı. Nihale her vuruşta gücünü ve iradesini yönlendirerek yılanın amansız saldırısına boyun eğmeyi reddediyordu.

Son, şiddetli bir çarpışmada Nihale kılıcını yılanın kalbinin derinliklerine saplayarak Ejderhanın Gözyaşı'nı pençelerinden kurtardı. Cevheri havada tutarken parlak ışığı tapınağı doldurdu, gölgeleri aydınlattı ve diyarı rahatsız eden karanlığı kovdu.

Ejderin Gözyaşı elindeyken, Nihale bir seçeneği olduğunu biliyordu: gücü kendine saklamak ya da masumları korumak için kullanmak. Kararını hiç tereddüt etmeden verdi ve eseri korumaya ve kötüye kullanılmasını önlemeye yemin etti. Köyden köye dolaşan, zayıfları koruyan ve mücevherin gücünü kötüye kullananların ulaşamayacağı bir yerde kalmasını sağlayan bir muhafız oldu.

Ve böylece, vahşi savaşçı kadın Nihalenin efsanesi Mansiyata'nın her yerine yayıldı ve diğerlerine adaletsizliğe karşı ayaklanmaları ve kendi evcilleştirilmemiş ruhlarını kucaklamaları için ilham verdi. Adı cesaret, güç ve sarsılmaz adalet arayışı ile eşanlamlı hale geldi.

Bugüne kadar, istismarlarının hikayeleri rüzgarlarda yankılanıyor ve onları duyan herkese, karanlığın karşısında bile vahşi bir savaşçının ruhunun umut ateşini yakabileceğini ve bir dünyanın kaderini değiştirebileceğini hatırlatıyordu.

***********

Arkadaşlar, bölümü okuyan tüm Okurlarıma teşekkürlerimi sunuyorum. Efsanevi Diyarda bir sürü adı bilinmeyen kahramanlar vardı her bölüm yeni bir kahramanı tanıyacağız ve hikaye ondan sonra başlayacak.

EFSANEVİ DİYAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin