Fogalmak

40 1 0
                                    

✨ Fattyúk: kevert vérű gyermekek, akik minden olyan faj képességeiből őriznek egy keveset, aminek a vére az ereikben folyik.
✨ A Medál: mágikus védelemmel ellátott női nyaklánc, ami a lányok ártatlanságára hívatott felhívni a figyelmet. Az aktus után átkerül a férfire. A női viselőkre külön törvények vonatkoznak.
✨ Ricin: lidmai méreg, ami a legkegyetlenebbnek számít mindenhol. Más Birodalmakban nem ismert. Az ellenszert csakis a királynő ismeri. Varázslattal felgyorsítva tíz perc alatt halálossá válik.
✨ A Bearanyozott: a delsi kultúra így nevezi azokat a nőket, akik a delsi férfiak lelkitársai. A Medál szerepet játszik a egymásra találásukban. A nőknek a férfi családjának címerét égetik a fülük mögé, a férfiaknak pedig a nők címerét a kézfejükre.
✨ Háborúk Háza: kitűnő harci adottságokat birtokló vámpírok, akik taktikai lángelmék is egyben. A vérvonallal örökölhető.
✨ Boszorkányok Háza: olyan vámpír  vérvonalba tartozók, akik képesek alapvető bájitalokat előállítani.
✨ Árnyékok Háza: azok a vámpírok tartoznak ide, akik kivételesen értenek a rejtőzködés egyes formáihoz.
✨ Tagadók Háza: vámpírok, akiknek nincs szükségük vérre.
✨ Királyok Háza: szülötteik vezették a Négy Birodalmat, ám egy merénylet folytán kihalt az egész vérvonal.

A háborúk szülötteOnde histórias criam vida. Descubra agora