Kömür Karası

124 11 3
                                    


  "Eveeeet."

  Üstünde Grandiosità yazan,içinde Gloria için olan çizimleri dosyayı Didem'e uzattım.

  "Al.Artık susarsın umarım."

  "Eğer kazanamazsak o Pelin'in ağzından düşemeyiz."

  "Bizene ondan?"

  "Tamam Ahu tamam.Ben gidip vereyim bunu." diyip odadan çıktı.

  Bahar koleksiyonu için sunumları geçen hafta bitirmiştik bu hafta Didem bu yarışmaya odaklanmamı söyleyip duruyordu.

  Asya günlük programın üstünden geçip bana bir kahve getirdi.

  Bu hafta havalar daha iyiydi yavaş yavaş bahara gidiyorduk.

  Yarışma şirketin adını duyurmak için mükemmel bir fırsattı bu düşünceyle kendimi avutup Didem'in bu kadar abartmasını gözardı ediyordum.

  12 tane firma katılmıştı işim kesinlikle çok zordu,kazanamazdım ama genede moralimi bozmadım.

  Batu'nun odaya girmesiyle düşüncelerimi kenara bırakıp ona da bir kahve söyledim.Morali bozuk gibiydi.

  "Noldu be?" diye sordum.

  "Melek." dedi.Melek onun kız arkadaşıydı çok sinir bozucu ve kendini beğenmişti.

  "Batu ayrıl şundan artık."

  "Ama seviyorum ne yapayım."

  Melek hep Batu'dan pahalı hediyeler,restorantta en pahalı yemeklerden,marka kıyafetler isterdi.Batu ise sorgusuz sualsiz istediklerini yapar ama bir gün ona kahve almasın Melek ortalığı ayağa kaldırırdı.

  "Yahu kahveler geç geliyor diye kafeyi satın al dedi."

  Güldüm,hatta kahkaha attım.

  "Bu kız niye böyle ya." dedim gülerek ama Batu hiç gülmedi onu görünce boğazımı temizleyip başımı dikleştirdim.

  "Çok yoruyor beni.Biliyorsun ev aldım onun taksidini ödüyorum ama ona aldığım şeylerden ay sonunu zar zor getiriyorum."

  Batu iyi bir maaş alıyordu ama gerçekten onca şeye para bile dayanmazdı.

  "Zam yapalım mı sana?" dedim.Elini hayır anlamında salladı.

  "Seninle görüşmek istiyormuş.Hava atacakmış kızlara." demesiyle yüzümü buruşturdum.

  "Kömür,hadi be kardeşini mi kıracaksın?"

  Melek ve ben.Bugün kesinlikle çok zor geçecekti.

  "Ayrıl artık şundan." deyip ayağa kalktım ve camı açtım.

  Batu beni öpüp odadan çıktı.

  Asya'ya akşam için bir restorana rezervasyon yapmasını istedim.

  Toplantılar bitince Didem'in odasına girdim.Didem harıl harıl çalışıyordu.

  "Ee ne zaman açıklanacak bu?" dedim.Sesimi duyar duymaz ayağa kalktı tatlı bir gülümsemeyle koltuğu işaret etti.

  "2 gün sonra açıklanır büyük ihtimal.Ha bu arada koleksiyon hazır."

  Sadece kafamı salladım.

  Biraz konuştuktan sonra odadan çıktım.Asya'ya başka bir iş olup olmadığını sorup eve gittim.

  Telefondan birkaç müşteri ile görüşüp akşam ki buluşma aklıma geldi.Yüzümü tekrar buruşturdum şimdiden tüm vücudum sinirle kaplanmıştı.

Aşk Kırıntıları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin