Selaaamm!! İlk defa fic yazıyorum üzerimde hala onun heyecanı var. Neyse çok uzatmayacağım. Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayınnn, iyi okumalaarr.
VasıfsızlarJimin: ARKADAŞLAR YARDIM EDİN TAE AZDI SANIRIM KÖPEĞİNİ SİKECEK
Hoseok: Buna da kalkma be
Yoongi: arkadaşlar iyi misiniz amk saat 2
Tae bu saatlerde azabiliyor bence normal bir şey
Taeninki hep aynı saatte kalkıyoJimin: heh geldi bizimki
Bir jin eksik
Mal jin
Anmayalim gelmesin aq ruhu grupta dolaşıyor zatenTaehyung: Bu hayvan benden korkuyor aq
Hoseok: sikmeye çalışıyormuşsun ben olsam ben de korkarım amk
Yoongi: hadi yatin dallamalar sonra sabah zebani gibi dolaşıyorsunuz korkuyorum sizden
Jimin: bence tae yatsin amk ayni evdeyiz bide sabah uyku sersemi olup kook'u özledim diye ağlıyor çekemem
Sabah*
Kim Taehyung
Sabah gözlerimi zil sesi ile açtım. Geç yattığım için ilk 2-3 dakika kendime gelemedim. O sırada ne olduğunu hatırlamıyorum bile. Kendime geldiğim zaman kapıda her kim varsa kapıyı sikecek gibi zile basıyordu. Yattığım yerden doğrulup ayağıma terliğimi geçirdim. Ağır adımlarla kapıya doğru yürüyüp kapı deliğinden kimin geldiğine baktım. Gördüğüm an çığlık atacak gibi oldum.Onun gelmesini beklemiyordum. Saçlarımı düzeltip hızla kapıyı açtım. Yüzüme kocaman bir gülümseme takındım.
"Oo kook bey hangi rüzgar attı sizi buraya?"
"Sana da günaydın tae."
Jungkookun adeta gözleri gülüyor, çok neşeli gözüküyordu.
Ama neşeli gözüktüğü kadar da yorgun bir ifade vardı yüzünde. Sorduğum soruya cevap alamadığım için bozulmuş bir biçimde vücudumu tamamen Jungkook'a döndürdüm."Soruma cevap alamadım?"
Kurduğum ters cümleye rağmen yüzündeki ifadeyi asla bozmadan cevap verdi.
"Jimini soracaktım, uyandı mı?"
Jiminden bahsedince yüzümü astım.
"Evet uyandı, uyandığı gibi markete çıkmış. Not bırakmış masanın üzerine. Bence markete diye çıkıp pavyona gidiyor, gelmesi biraz uzun sürüyor."
Jungkook söylediğim şeyi komik bulup bir kahkaha patlattı. (ben de dudağını patlatmak isterdim.)
"Peki teşekkür ederim Taehyung, Jimin geldiği zaman beni aramasını söyle lütfen. "
"Söylerim kook, iyi günler."
"Sana da."
Jungkookun yüzüne kapıyı kapatıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp kendime geldikten sonra mutfaktan mısır gevreği aldım ve doldurup salona geçtim. Sehpayı önüme çekip televizyondan en sevdiğim diziyi açıp izlemeye başladım. Kaşığımı kaseye daldırıp ağzıma götürdüğüm anda tekrar zil çaldı. Kaşıktaki gevreği yiyemeden kasenin içine bıraktım ve oturduğum yerden kalkıp kapıyı açtım. Jiminin geldiğini görünce hemen elindeki poşetleri alıp karıştırmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're just friends ||Taekook||
FanfictionKonu çok karışık vallaha yazmaya üşendim. Angst mı değil mi onu da söylemeyeceğim az meraklanın JWHRWJRHWJHRWJEJ.