Ep-8

82 16 7
                                    

--

- 6 Kasım Jeongin Doğum günü -

"Gelicek Jeongin merak etme"

Hyunjin gelicegini söylesede emin değildim evine kart gonderdim ama gelir mi bilmiyorum.

"Emin değilim Hyunjin biliyorsun beni neredeyse tanımıyor bile"

"Hadi ama baby bread'im boşver gelmezse biz varız zaten ayrıca sadece üç kişi değiliz sınıftaki herkes geldi"

Seungmin haklıydı ama o olmayınca eksik hissediyordum.

"Biliyorum Seungmin ama işte gelmesini de istiyorum."

Seungmin yüzünden kızdığı belliydi.

Ding Dong.

Kapı çaldı ve hızlıca açmaya gittim , karşımda o vardı.

"Hoşgeldin Changbin"

"Hoşbuldum" dedi gülerek ve içeri girdi.

+
"İyi ki doğdun Jeongin,İyi ki doğdun, İyi ki doğdun,
İyi ki doğdun Jeongin"

Diye bağırıyordu herkes.

"Hadi üfle mumların ve dilek tut Jeongin" dedi Hyunjin.

Tam ufluyordum ki Changbin elindeki bardağı yere attı.

"Ben senin yerine bir dilek tutayimmi Jeongin " dedi.

"Anlamadim Changbin ne diyorsun "

"Ben senin yerine bir dilek tutacağım diyorum"

"Tabi tut o zaman "

"Keşke Changbin beni sevse , o da benim ona olduğum gibi bana aşık olsa dime"

"N-ne diyorsun Changbin" niye böyle yapti ki şimdi

siniftakiler olayı anlamış olucakki dağılıyorlardi.

"Diyorum ki Jeongin sen beni seviyor olabilirsin ama ben erkekleri sevmiyorum tamam mı aptalsın Jeongin"

"Hop hop Changbin ne oluyor" dedi Seungmin.

"Anlamıyorum neden şimdi böyle yapıyorsun " dedim dolmuş gozlerimle.

"Changbin siktir git burdan bu çocuğu böyle aglatmana gerek yok , git" dedi Hyunjin sinirli sinirli.

"Hyunjin ve Seungmin l-lütfen siz karışmayın sadece eve gidin" gözlerim daha da dolmaya başladı.

"Jeongin gitmiyce-"

"Gidiceksiniz bu benim meselem sadece gidin ben halledicem lütfen"

Seungmin istemesede Hyunjin'i kolundan tutup evden çıkardı.

"Belki güzel olsaydın herşey çok daha güzel olurdu"

14 yaşında annesinden sadece yüz tipini alan bir çocuğun bunu duyduğunda yaşadığı şeyleri anlayabilirmisiniz?

"A-anlamadim "

"Zaten hicbir sey anlamıyorsun ya da anlamamazliktan geliyorsun, keşke hiç tanismasaydik Jeongin"

"Cidden böyle mi düşünüyorsun benim senin hakkında düşündüklerimi merak ediyormusun?"

Belki söylediklerim için pisman olabilirim ama umrumda değildi.

"Sırf bir erkeği sevdiğim için arkadaşlarinin gelip bana yaptığı şeyleri biliyor musun? Okulda ki herkesin gozu benim üstümde olduğunda neler hissettigimi hiç dusundunmu? Benim seni sevdiğimi okulda ki herkesin ogrenmesini senin sağladığını biliyorum, keşke bir kere aynaya bakıp ben nasıl bir insanim diye dusunsen, bütün sınıfın önünde benimle dalga geçmeni, yüzme bilmediğim bildiğin hâlde beni havuza atmani,beni tuvalete kitleyip ışıkları kapatmanizi hiç unutmayacağım biliyorsun değilmi? Bunlari yapmana rağmen yine de seni sevmeye devam ettim ve bunun benim kalbimi ne kadar kirdigindan hiç haberin var mi? yok değilmi çünkü ben bunları yaşarken sen sadece okulda popüler olmanin derdindeydin"

Aglamami asla durduramıyordum Changbin ise sadece bakıyordu hep yaptığı gibi.

"Gitsem iyi olur "

"O kadar şey soylememe ragmen sadece gidiyorsun ya seni bu yüzden asla affetmicem şimdi git ve birdaha gelme ve benimle birdaha konuşma siktir git "

Bunları duyup gitti gözlerinde ise sadece küçük bir pişmanlık vardı. Ve o sesi duydum babami

"JEONGİN SEN NE HALTLAR YİYORSUN "

Ne yani bütün konuşmayı duymusmuydu?

"B-baba n-ne oluyor?"

"Şimdide orospu mu oldun erkekleri mi seviyorsun hic utanman yok mu?"

Koşarak yanıma geldi ve bana bir tokat attı.

"Seni şerefsiz çocuk keşke annen seni hiç dogurmasaydi"

vurmaya devam ederken aglamam daha da siddetleniyordu.

"Seni zor şartlarda büyüttük ve senin yaptığın sey erkekleri sevmek mi utanıyorum senden"

bayılmama çok az kalmıştı bunları yaşarken evde tek basimaydim.

"Keşke annen gibi sende ölsen "

Kafama yediğim darbeyle duyduğum son ses halamın "Dur çocuğu öldüreceksin" diyisiydi.

Ve sonra babam gitti.

Gözlerimi hastanede açtığımda karşımda Hyunjin Seungmin ve halam vardı.

"Baban öldü Jeongin" dediler sadece.

•́⁠ ⁠ ⁠‿⁠ ⁠,⁠•̀

Ep-8

Bu bölümde Jeongin'in doğum gününde yaşananları anlatmak istedim.

Çünkü bu travmanin nerden geldiğini bilmeniz gerekir.

Bunları yaşarken sadece 14 yaşındaydı 😭😭.

586 kelime.



Maybe Beuty?/JeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin