Tämä on nyt hiukan lyhyempi luku. Toivottavasti kuitenkin nautitte. Ensi viikolla luku tulee poikkeuksellisesti jo torstaina, koska en ole kotona perjantaista sunnuntaihin.
"Maya!" Lily kiljui hiljaa. Maya, joka oli mennyt jo nukkumaan, nosti päänsä hitaasti.
"Minä tiedän, että Dumbledore saattaa olla joskus pöpi, mutta etkö sinä voisi kuunnella häntä ja antaa minun nukkua", Maya valitti mutta nousi kuitenkin ylös. "Mitä tapahtui?"
Lily hengitti pinnallisesti muutaman kerran. Maya oli nyt aidosti utelias. Kaikki uneliaisuus oli kadonnut hänestä. Lily vaikutti suuresti järkyttyneeltä.
"Minä suutelin Jamesia", Lily nielaisi. Mayan silmät kasvoivat lautasen kokoisiksi.
"Sinä teit mitä?" Maya kiljahti innosta. Lily näytti pahoinvoivalta.
"Minä suutelin Jamesia", Lily toisti heikosti. Hänen äänensä oli heiveröinen. Maya viittoi Lilyä istumaan alas ennen kuin hän pyörtyisi.
"Tämä on hyvä asia", Maya muistutti. "James pitää sinusta, sinä pidät Jamesista."
Lily nyökkäsi hitaasti.
"Minä luulin, että James vain jahtasi minua, koska olin ainoa, joka ei palvonut häntä", Lily myönsi. Maya huokaisi ja pyöräytti silmiään.
"Lily, sinä olet toivoton", Maya sanoi. "James pitää sinusta."
Lily hymyili pienesti.
"Mitä minun pitäisi sanoa hänelle?" Lily kysyi. "Pitääkö meidän olla nyt yhdessä?"
"Isla, miksi sinun piti päätyä Sairaalasiipeen?" Maya valitti. "Minä en ole kovin hyvä tässä."
Lily naurahti.
"Seurustelussa vai Jamesin ja minun ongelmissa?" Lily kysyi hymyillen.
"Molemmat, jos katsoo minun entisiä poikaystäviä", Maya kurtisti kulmiaan. "Kaikella kokemuksellani sanoisin, että sinun kannattaa puhua Jamesin kanssa ja päättää, mitä teette sen perusteella."
Lily nyökkäsi itsevarmasti.
"Kiitos, Maya", Lily sanoi vilpittömästi.
"Me voimme aina yrittää livahtaa Sairaalasiipeen kysymään Islalta", Maya kohautti olkiaan.
"Okei, mennään sitten", Lily nousi ylös.
"Minä en tarkoittanut-", Maya yritti sanoa, mutta jätti lauseensa kesken ja päätti seurata Lilyä.
"Odota, kun kerron kelmeille, että Lily "Enkeli" Evans on ylhäällä nukkuma-ajan jälkeen", Maya naureskeli, kun he kävelivät pitkin käytävää kohti Sairaalasiipeä. "Varsinkin sen jälkeen, kun Dumbledore nimenomaan kielsi sen."
Lily hymähti.
"Minä olen tolaltani ja minä olen tyttö", Lily kohotti leukaansa.
"Mitä tyttönä olemisella on sen kanssa tekemistä?" Maya kysyi huvittuneena.
"Hormonit", Lily vastasi yksinkertaisesti.
Maya ja Lily onnistuivat ohittamaan Matami Pomfreyn, joka valvoi Sairaalasiipeä kuin vahtikoira.
"Mitä he pelkäävät, että tapahtuu?" Lily kuiskasi. "Voldemort ei uskaltaisi tulla Tylypahkaan. Ei niin kauan kuin Dumbledore on rehtori."
Maya kohautti olkiaan suu tiukkana viivana.
"Isla on varmaan ihan perällä", Maya sanoi. Lily ja Maya hiipivät Sairaalasiiven läpi tähtien tarjoaman valon avulla.
Maya oli oikeassa; Islan sänky oli perällä. Maya puhalsi Islan korvaan.
ESTÁS LEYENDO
Viimeiset II Kelmien tarina
FanficOn vuosi 1977. Kelmit, Lily Evans ja hänen ystävänsä aloittavat viimeisen vuotensa Tylypahkassa. Kelmit ovat valmiita tekemään viimeisestä vuodestaan ikimuistoisen. Lilyn ainoa tavoite on vältellä Jamesia parhaansa mukaan. Vuoden aikana he kasvavat...