Yorum yaparsanız sevinirim.✨
İyi okumalar.💖
🩰
O sırada uzaktan Julia'yı takip eden Ayaz , Julia'nın düştüğünü gördü. Koşarak Julia'nın yanına gitti . Julia'yı kendine getirmek için;
"Julia, aç gözünü Julia "dedi.
Neden bu kadar endişelenmişti?
Herkes oraya toplanmıştı. Ambulans çağırıldı . Ceyda Hoca öğrencileri uzaklaştırmaya çalışıyordu.
"Sınıflara! Açılın açılın!" diyordu. Ayaz aşırı telaşlıydi, elleri bile titriyordu. Ayaz Julia'nın kafasını tuttuğu için Ceyda Hoca;
"Oğlum kalk kızı hareket ettirme" diye uyardı . Ayaz ayağa kalkıp annesine sarıldı.
O da sebebini bilmiyordu ama Julia için aşırı endişelenmişti. Ve gözünden yaşlar akıyordu! Okul müdürü bile bu kadar endişelenmemişti.
Ambulans geldi. Julia'yı sedye ile ambulansa taşıdılar. Ayaz ile annesi araba ile ambulansı takip ediyorlardı. Ayaz ağlamayı bırakmıştı ama gözleri kıpkırmızıydı. İçinden 'keşke onu tek bırakmasaydım' diye bir düşünce geçiyordu ve kendini suçluyordu.
Julia'nın ailesine haber verilmişti. Ailesi çok sinirli bir şekilde hastaneye gidiyorlardı.
Julia'nın babası Ahmet Bey ;
"O okulu şikayet edelim. Nedir bu sorumsuzluk "diye bağırıyordu. Julia'nın annesi Çağla Hanım, Ahmet Beyi sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Sakin ol Ahmetcim "
"Olamıyorum Çağla olamıyorum"diye bağırıyordu bir yandan da direksiyona vuruyordu. Ahmet Bey gerçekten çok endişelenmişti.
"Kızımızı güvenip koleje yazdıralım dedik yaptıklarına bak " diye söyleniyordu.
Okul Julia'nın merdivenden çıkmasını mı izlemeliydi?
Ahmet Bey hizmette kusur istemiyordu.
"Sen illa Ceyda Hanım'ın kolejine yazdıralım diye tutturdun" diye mırıldandı Çağla Hanım.
"Ceyda'nın suçu yok!"diye çıkıştı Ahmet Bey.
Evet , Ahmet bey , Ceyda hoca'ın kolejine göndermekte aşırı ısrarcıydı.
Ambulanstan Julia sedye ile indirildi. Hastaneye girdiler. Ayaz sedyeyi takip ediyordu. Julia'yı başka odaya soktular. Ayaz kapıda kaldı.
Ceyda hanım topuklu ayakkabısı ile yürümeye çalışıyordu.
"Durumunu sordum endişelenecek bir şey yokmuş."dedi Ceyda hoca .
Ayaz ise hâlâ kendisini suçluyordu . Julia'nın düşüşü aklından gitmiyordu. Bekleme koltuğuna oturup beklediler.
Yaklaşık 5 dakika sonra Julia'nın ailesi geldi. Ceyda hoca ayağı kalktı. Ahmet Bey'e garip bakışlar atıyordu.
"Merhaba Ahmet Bey ve Çağla Hanım"dedi.
Çağla Hanım ,Ceyda hocayı hiç sevmiyordu. Çağla Hanım gözünü devirdi.
Ahmet Bey ;
"Ceyda Hanım konuşabilir miyiz? "diye sordu. Ahmet Bey ve Ceyda Hanım uzaklaştılar.
"Julia 'nın senin kızın olduğunu bildiğin halde neden korumadın?"diye söze girdi Ahmet Bey.
Ceyda hoca ;
"Bu durumda benim yapabileceğim birşey olsaydı yapardım. " dedi ardından ekledi."Biz bu konuyu kapatacağımızı söylemiştik"dedi
Ahmet Bey,Ceyda hanımın saçını okşadı. Ceyda hanım geri çekildi.
"Temas sevmiyorum!"dedi.
Ahmet Bey flörtöz bir sesle;
"Biliyorum ama benim ettiğim temasları seviyordun" dedi.
Ceyda hanım sinirlenmişti.
"Eskidendi, 19 yıl önce!" dedi. Ahmet Bey, Ceyda hoca'nın omuzlarına dokundu.
Ceyda hoca Ahmet Bey"in ellerinden kurtulmaya çalışıyordu.
Ahmet Bey;
"Peki şuan?" diye fısıldadı.
Ceyda hanım Ahmet Bey'in ellerinden kurtulup diğerlerinin yanına gitti.
Ahmet Bey, arkasından çaresiz ve üzgün bir şekilde bakakaldı.
Odadan hemşire çıktı. Ayaz önde olmak üzere herkes hemşirenin etrafına toplandı.
"5 dakikaya uyanır, sonra çıkabilirsiniz"
"Şimdi girebilir miyiz? " diye sordu Ayaz.
"Tek tek girebilirsiniz " Dedi ve gitti.
Ayaz Julia'nın ailesine baktı .
"Girecek misiniz? " diye sordu. Kimseden ses çıkmadı, kimse kılını bile kıpırdatmadı.
Ayaz , Julia'nın ailesinin bu kadar sorumsuz olmasına sinirlenmişti.'Acaba girmem doğru olurmu?' diye düşünüyordu.
Ve girdi.
Julia'nın başının ucundaki sandalyeye oturdu. Julia öylece uzanıyordu.
Beğendiyseniz oylar mısınız?💖✨
Öpüldünüz..💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balerin Kız
Teen FictionKitabın açıklaması daha sonra tekrardan düzenlenecektir. ________________________________________ "Biz varlık içinde yokluk çekenlerdeniz. Bizim varlığımız; annemizin ve babamızın olması. Bizim yokluğumuz; annemizin ve babamızın sevgisini hissedeme...