Cina a inceput în sfârșit gata și toți, inclusiv bunicul, ne-am așezat să mâncăm. Din cauza lipsei de scaune la masa de dining, nu am avut altă opțiune decât să mă așez între Hoseok și Taehyung.
"Aici, Sun Hi, servește mâncarea tuturor", a spus bunicul. Am ales carnea în timp ce i-am servit-o mai întâi lui, am pus-o în farfuria lui Taehyung și după l-am servit cu grijă pe Hoseok.
Taehyung a râs cu dispreț la afișarea flagrantă a favoritismului de către Sun Hi. A privit cum îi servea cu atenție pe celălalt băiat și pe bunicul, dar mâncarea lui era literalmente aruncată în farfurie.
Bărbatul a vorbit în timp ce eu mâncam, eram prea flămând ca să pot să mă implic în conversație.
"Uite, Sun Hi", a spus Hoseok. "Încearcă acest wrap."
"Oh", am fost surprinsă când a adus wrap-ul aproape pentru ca eu să-l pot mânca. Am deschis gura și l-am înghițit. "Drăguț din partea ta, lasă-mă să-ți fac și ție unul."
Taehyung a privit cum Sun Hi a ales cu entuziasm garniturile și le-a pus în salată înainte de a o pune în gura lui Hoseok. Bărbatul cu păr roșu a dat din cap cu un zâmbet, indicând că este delicios.
Pentru o secundă s-a simțit puțin gelos și exclus. De ce a acceptat să rămână la cină? Probabil că la acel moment ideea de a o vedea pe Sun Hi supărată i s-a părut plăcută.
"Bunicule, trebuie să încercați.", am spus punându-i în farfurie. În timp ce mă pregăteam să îmi fac unul și pentru mine, mi-au căzut ochii pe Taehyung, care mânca în tăcere.
Ar trebui să îi dau și lui unul? I-am dat tuturor celorlalți. Ar fi ciudat. Plus că Taehyung l-a ajutat pe bunic astăzi. Acesta ar putea fi un mic gest de apreciere.
A luat bucata de carne și a pus-o în gură până când Sun Hi i-a pus un wrap pe farfurie, după care a spus ușor "încearcă-l".
Pentru o secundă, Taehyung a rămas uimit. Nu se aștepta să i se ofere și lui. A luat wrap-ul și l-a pus în gură. Într-adevăr, avea un gust demențial și a apărut un mic zâmbet sincer pe fața lui.
———•••———
După cină, ne-am mutat cu toții în sufragerie. Bunicul ne-a spus noapte bună și s-a retras în camera lui, lăsându-ne pe noi trei acolo.
A fost ciudat când am stat cu toții acolo. Mulțumiri lui Hoseok că a decis să deschidă gura.
" Vrea cineva înghețată?"
Am dat din cap și ne-am uitat amândoi la Taehyung. "Nu mulțumesc , trebuie să plec acum. Mulțumesc bunicului tău că m-a primit. Ar trebui să plec."
Am dat din cap și toți trei am ieșit afară. Eu și Hoseok am mers să luăm înghețată, în timp ce Taehyung se pregătea să plece. Am ratat treapta de la ușa din față și am căzut cu fața de parchet.
Ambii bărbați s-au oprit când au auzit un mârâit și un zgomot puternic. S-au întors și au văzut o Sun Hi căzută la pământ, cu genunchiul și palmele zgâriate.
S-au grăbit spre ea până când un mesaj l-a făcut pe Taehyung să încetinească. S-a uitat la apelant.
Confidențial: A fost văzut în Hongdae. Ne vedem la Timo's în 10 minute. Am informații.
CITEȘTI
𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶}
FanfictionDiavolul are un nume și este Kim Taehyung. Fiecare fată vrea un băiat rău care ar fi bun doar pentru ea. Dar ce se întâmplă când obții băiatul rău suprem, însuși Satan?