Kaybediyorum beni asıl ayakta tutan gücü yavaş yavaş kaybediyorum berkantın ilgisinde bana olan sevgisinde yavaş yavaş kaybediyorum aslında bana karşı bir ilgisi yok ben bunu kabullenemiyorum varmış gibi kendi kandırıyorum berkantın yanında kalıyorum bide yalandan ailesinin Berkant holdingin başına geçene kadar yönetenler. berkant şirketlere mali bir zarar vermesinler diye onları yanına almış . Berkant tek çocuk beni ailesi 5 yaşındayken yetimhaneden almışlar ilk zamanlar kardeş gibiydik ama büyüdükçe benden uzaklaştı beni görmez oldu ilk zamanalar buse berkantın bana olan sevgisini kısmamış beni kum havuzunda dövmüştü berkanta onun kuzeni olduğum yalanını atmıştı. Kuzeni olduğum için fazla karışmazlar ama fazlada yaklaşmazlar.
Berkantla ilgili bugün bişey öğrendim birden hoşlanıyormuş kız yeşil Koleji'nden hayal Demir güzel masum ve seksi evet bunlar hayali anlatıyordu okulun valeybol kaptanı ve solisti waww kıskanılıcak ne çok şeyi var
Şuan aynı masadayız hayal ve berkantın tiki arkadaşları ortada gereksiz bir sohbet dolaşıyo .bahar partisinde ilgili ne saçma
Yeşim birden söze daldı;
-hani bahar partisi yapılıcak ya kolejler arası güzellik yarışması yapılıcak.
-uff çok gereksiz neden iyi olduğunu göstermek için bu yarışmaya giriceksinki güzelsen güzelsindir biti bence bu yarışmalara öz güveni düşük insanlar katılıyo .dedim herkez afallamış şekilde bana bakıyodu hayal kızmıştı yüzünde huzursuz bir ifade vardı.
-bence bağzı kendini bilmezler kimin iyi kimin kötü olduğunu görmesi için güzel bir etkinlik.dedi ne kadarda sacma konuştu yada ben sadece öyle düşünüyorum.
Birden herkez için saçma ama benim için mantıklı bir çümle kurdum.
-hayal boyun kaç kilon kaç ve fizk ölçülerin bide estediğin varmı. Herkes rahatsız olmuştu kerem huzursuzlaşmıştı .
-boyum 1:75 kilom 50 ve burnumda küçük bir estetik var .birden kahkaha atmaya başladım .
-Ya senin fizik ölçülerin ne su
Berkant masayı terk eti olduldukça sinirlenmişti. hepsi masadan ayrıldı ayağa kalktım ve kantinin çıkışına doğru ilerlerken güçlü bir el beni merdiven boşluğuna çekti bu berkantı
-su biliyomusun hayale önem veriyorum ve onu bidaha böyle kırarsan .... Ilk kez berkant beni uyarmıştı hemde bir kız için
-devam et berkant . kolumu sertçe bırakıp uzaklaştı yine yanlız kaldım yine duygularımla baş başa tek istediğim berkantın beni sevmesi üstümü düzeltip ordan uzaklaşırken kolumu bu kez emir tutmuştu emir berkantın ölesiye nefret eder ve onun acı çekmesi için herşeyi yapar
-aptalsın su hemde çok aptal hayal masum kızı oynarken sen yine kaybettin.
-sus nolur sus .susmasını hata hiç konuşmamasını istiyorum . tam yanından uzaklaşırken yeniden kolumu tutu
- istersen seni eve bırakırım .
-hayır ben giderim .kolumu tutu ve beni arabasına doğru sürükledi ve kapıyı açıp beni içeri frlatı diğicem çünkü çok serti. Arabayı çalıştırdı ve yolculuğa başladık konağın kapısına gelince çıktı benide çıkardım göz yaşlarım aktı akıçaktı kapıda arabalar vardı sanırım berkant onları buraya getirdi.
-arka kapıdan girelim. ona güvenmiyorum ama omuzlarında ağlamak istiyorum normalde yaklaşmazsın ama şimdi ihtiyacım var elini tutum ve arka bahçenin kapısına yöneldim içerde kahkalar konuşmalar bağzende küfürler havada uçuşuyodu. Odama girdim ve kapıyı kapatım l koltığa oturdum önce televizyonu açtım sora kapatım beni izliyordu gözlerimde çağresizliğin en koyu tonlarıyla ona baktım.
-çok mutsuzum . gözlerime merhametler bakıyodu
-biliyorum. dedi başımı omzuna koydum ona şuan aşırı derecede sarılmak onun güçlü kollarında uyumak istiyorum .
Birden kapı açıldı ela ,taner,yeşim,buğra,hayal ve berkant girdi.
Hepsi şoka uğramış bir şekilde bana bakıyorlardı .
Ne diğicemi hata ne yapıcağımı bilmiyodum nasıl berkantın düşmanını evime hata kendi odama sokarım .berkant boş bişekişde yüzüme baktı ve emiri yumruklamaya başladı emirde ona karşılık veriyo
-noldu berkant beni sevgili kuzeninde yaklaşmak Çokmu ağırına giti.ona inanmaya gözlerle baktım daha demin omzunda ağladığım çoçuk şimdi bunları söylüyor . berkant onu kapıdan dışarı atı ve yukarı geldi
-hepiniz çıkın su sen kal. dedi ilkez bukadar sinirliydi bana karşı eli emirin kanı olmuştu beyaz tişörtüne kan bulaşmıştı korkuyla ona bakıyorum sinirden yeşil gözleri koyulaşmıştı .
-bidaha benim evime arkadaşlarını getirme . yüzüme adeta kükremişti
-tamam. burası belenoğlu konağıydı oda buranın sahibi kalktı ve kapıyı sertçe kapatı kendimi yata uzatıp uykunun kolarına atım.Uyandığımda saat 20.10 'du 10 dakika sora yemek yenileçekti. hazırlanıp aşa indim .Atakan amca ve selen teyze konuşuyordu birden bana döndüler.
-aaa sucum nasıldın,
-iyim siz
-su berkantın morali çok bozuktu bişeymi oldu.
-bilmem .dedim kuru ve neşeden uzak bir sesle
-tamam hadi yemeğe geçelim. yemeğimizi yedikten sora odama çıktım hala gelmemişti bahçeye indim havuza derin derin bakıyorum ona bakarak karanlığımı sorguluyorum .birden bi araba sesi geldi sesin geldiği tarafa baktım o gelmişti yine içmişti içmek onu etkilemiyodu odasına çıktı arkasından gitim. yatağa uzandı yanına oturdum
-berkant .dedim beni tek hamlede kendine çekti baçaklarımı kendine sardı ve başını göğüslerime koydu
-hayal beni bırakma ben seni seviyorum beni su için terk etme suyun hayatımda yeri yok. sözleri ruhumu açıtıyo ruhum kalkıp gitmek istiyo ama bedenim buna izin vermiyo alkol kokusundan tiksinmem gerekirken bana çekiçi geliyordu öpüşleri şertleşti resmen göğüslerini tüketmek istiyordu birden gece labasını açtı beni görünce şaşırdı.
-su senin burda ne işin var.
-ne o hayalimi bekliyodun.
Yatağı gri renklteydi siyah halı siyah duvarlar işte berkantın dünyası böyleydi . o herkes gibi olmaya çalışsada farklıydı üstünde siyah bi tişört ve siyah dar bi pantolon siyah saçları ela gözlerinini çok iyi sergiliyodu Ipeksi bi tene sahipti sert yüz hatları ve dikat çekiçi uzun bi boyu vardı. döğmeleri vardı sağ kolunda. Ingilizce şeytanın avukatı yazıyordu kusursuz burnu ve uzun kirpikleri vardı. dışı ne kadar kusursuz olsada için yıkık dökük bir kasabaydı.neşeden uzak tuaf bi hayat yaşamaya başladı bağzende ona kızıyorum neden bu kadar umursamazsın diye şimdi o umursamaz adam başka bi kadına aşıktı.
Acı çekiyorum kimseye göstermediğim derin bi acı.
-su defol odamdan
Yorgun bişekilde ayaklarımı yataktan sarkıttım
-ve bidaha sakın girme.
Benden uzaklaşıyodu bunu biliyorum şimdide etrafında istemiyo
-berkant hayali seviyomusun. ne olur hayır de .
-çık dedim sana . sesi serti kılasik berkant belenoğlu acımasız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahtem dolu cennet
RomanceAh ölümden korkmam eğer Üstüme kokun sinecekse Ah mahşer bi düğündür Tanrı'nın sesi seninki gibiyse Vur hadi durma Bana bir maker hazırla Ölüm saf ölüm candır Güzel ellerin değecekse Öldür Bitin bitecekse Bu mahtem dolu cennet Bi kelepçe Ruhum ka...