İLK ADIM

34 5 2
                                    

Sabaha karşı gürültülü bir ses duymuştum.Ani bir hareketle yataktan kalktığım için başım dönmüştü. Sesin nerden geldiğine baktım fakat bulamadım. O sırada saati tamamen unutmuştum hemen hazırlanıp, ekmek arası birşeyler yapıp evden çıkmıştım.
Bugün benim için çok önemli bir gündü
Efsanevi bir keşif yapacaktım daha önce yerini sadece fantastik kitaplarda duymuştum bugün o diyarı keşfedecektim evet şeytanlar diyarı bekle beni.
uzun bir aradan sonra yolumun başlayacağı dağın eteklerindeydim
Bulacağımdan hiç bir şüphem yoktu
Yaklaşık 1 hafta boyunca dağ tepe demeden sürekli ilerliyordum en sonunda karşıma düz bir arazi çıkmıştı tıpkı kitaplarda okuduğum gibi okuduğum kitapta düz araziyi geçince karşıma çıkan ilk sağdan çıktığımda orada olacaktım şeytanlar diyarında
Düz arazinin tam ortasına varmıştım o kadar susamıştım ki neredeyse düşüp bayılacaktım hiç suyum kalmamıştı dayanmaya çalıştım düz arazi sona erdiğinde karşıma çıkan ilk sağdan dönmüştüm fakat burası şeytanlar diyarı hiç benzemiyordu burası bir çöldü ve güneş tam tepemdeydi susuzluğum artık beni git gide halsiz bırakıyordu onca yolu aylarca dayandıktan sonra sonunun böyle bitmesine dayanamayıp ağlamıştım emeklerinin karşılığını alamamıştım tam geri dönmek için hazırlanıcaktım ki az ileride bir kaktüs gördüm en azından sonsuzluğumu gidersin diye kaktüsün yanına gitmiştim çantamdaki bıçağı çıkarıp kaktüsü kesmeye çalıştık fakat kaktüsten demir sesi geliyordu kaktüsün ellerinin tam altıda bir düğme vardı ne olduğunu merak etmiştim ve bastım hiç birşey olmadığını fark edince geri dönecektim ki arkamdaki kapıyı görene kadar yerin altından çıkmıştı üzeri kumla kaplıydı kapının kolunun kendime Doğru çektim ve içeri girdim...

MOONLİGHTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin