Lalisa manoban, yıllardır jeon Jungkook ile sevgiliydi ama jeon onu sevmiyordu. Ona bir keresinde ayrılmak istediğini söylemişti ama lisanın babası tarafından tehtit edilmişti. Lisanın babası Tayland'da yaşayan,herkesin korktuğu bir mafyaydı. İşin kötüsü belki jeon Lisa ile yaşayabilirdi ama jeon başka birisini seviyordu:Kim Taehyung.
Seoul'un önde gelen ressamlarından olan kim Taehyung ile Seoul'de ünlü bir idol olan Jeon Jungkook. Jeon, Taehyung'u sergide görmek istiyordu ama sevgilisi onu eve çağırdığı için gitmek zorunda kalmıştı. Jeon sergiden ayrıldıktan 5 dk sonra Taehyung gelmişti. Jeon eve üzgün bir şekilde gelmişti,sevgilisi Lisa onu kapıda karşılamış ve sevgilisini üzgün görünce ne olduğunu sormuştu. Jeon ise hiçbir şey anlatmadan yukarı odasına çıkıp kapıyı kilitlenmişti. Üzgündü evet, çünkü O KİM TAEHYUNG'A AŞIKTI,ONU SEVİYORDU AMA SIRF TEHTİD EDİLDİĞİ İÇİN SEVDİĞİNİ BİR KENARA BIRAKIP AŞIK OLMADIĞI BİR KIZLA YAŞIYORDU. Lisa sevgilisini sevmiyor ama onunla parası için birlikte oluyordu. O yüzden ne zaman Jeon ayrılmak istese Lisa babasını araya sokarak ayrılmasını engelliyordu. Ama Jeon kafaya koymuştu bı kere. O kim Taehyung ile birlikte olacak ve hayatının sonuna kadar bir daha Lisa'yi görmeyecekti. Bu planını anlatmak için arkadaşlarının yanına doğru yola koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
safe place|taekook fic
Fanfictionneden,neden sadece biz,neden bize kıydın. bu kadar mı önemsizdim senin için?