Epilog

117 8 2
                                    

Cześć wszystkim! Przedstawię się wam tak jak przedstawiła mnie Światu Moja Mama .

Jestem Jaśa Zosia Bytar. Uwielbiam fizykę i matematykę .
Tak to ja jestem córką największych bohaterów każdego harcerza.

Moimi Rodzicami Byli Jan Bytanr Oraz Marcelina Zawadzka Bytnar.

Bardzo żałuję że nigdy nie Spotkałam swojego Taty... Był on wielkim bohaterem a ja go nigdy nie poznałam...

Za to Moja Mama była prawdziwym aniołem... Niestety mało ja pamiętam bo została zatrzelona w 47 gdy ja miałam zaledwie 4 lata .

Z opowiadań mojej Babci I cioci Duśi wiem o nich Bardzo dużo.
Wiem Bardzo się kochali od najmłodszych lat ale bali się sobie to powiedzieć.

Wiem jak później tego żałowali. Wyznali sobie miłość dopiero końcem 42 . A w roku 43 ich miłość spotkała tragedia.

Niemcy ich złapali. A dokładnie to pierwsza miłość mojego taty ( nie kochał jej tak jak Moją mamę) I przyjaciolka Mamy na nich doniosła...

Tata Niestety nie wyszedł z tego cały... Zmarł na wskutek skatowania..

Mama Bardzo to przrzyła... Gdy urodziłam się Mama Bardzo się zmieniła stała się bardziej silniejsza już niczego się nie bała...

Wychowała mnie na gorąca Patriotkę która walczy o Najważniejsze wartości

O MIŁOŚĆ I WOLNOŚĆ
Gdy mama zmarła moim wychowaniem zajeła  sie Moja babcia Mama Taty.
Ona wychowywała mnie tak samo jak
Mama .

Dziś jestem już dorosłą kobietą... wręcz jestem już Staruszką ..

Dziś mamy 30.03 2023 a więc mam 80 lat. Nie całe 80 ale już prawie.

Dziś mija 80 rocznica śmierci Janka Bytara Rudego bohatera Każdego z Harcerzy oraz 76 rocznica śmierci Marceliny Zawadzkiej Bytnar Marcyśi bohaterki każdej Harcerki .

Siedzę Dziś nad ich grobami na Warszawskich Powązkach..

Mama I tata zostali pochowani razem... Jak Romeo i Julia ... bo właśnie ich historia była taka sama ...

Mój dziadek nie chciał pozwolić aby oni byli razem... drugą rzeczą jaka im to uniemożliwiała byka II Wojan światowa

Dziś siedzę i Patrz na nich. Wiem że są teraz szczęśliwi...
Bo nareszcie są razem...

Jestem dumna że mogę być ich córką.

- Witamy ! Czy Pani to Jaśa Bytar?
- Tak jaśa Bytnar po mężu Zawada
- Boże to naprawdę Pani? A to naprawdę Oni ?
- Tak a Państwo?
- Moja Mama była Harcerką w młodszych Szarych Szeregach miała Pseudonim Ruda była tu Gdy skończyła się wojna spotkała Pani Mamę I Panią

- Ruda Ruda.. kojarzę była podobna Do Pani Bardzo
- Gabrysia musimy już iść - odezwał się wybraneek dziewczyny
- Dobrze miło było Panią Spotkać!

Dziewczyna odeszła z swoim chłopakiem... oglądała się w moją stronę.

Wtedy zobaczyłam... w niej Moja matkę... Była identyczna ...
Gdy chłopak też się odwrócił zobaczyłam... w nim mojego ojca .. - był identyczny

Para zniknęła za bramami cmentarza a spojżałam na grób moich rodziców

- Tęsknie za wami wiecie?

Spojżałam w niebo o powiedziałam najważniejsze dla mnie słowa które Janek Przekazał Marcelinie a ja przekażę je wam

Najważniejsze wartości o które zawsze trzeba walczyć i które są Najważniejsze na świecie . Za które oni prowadzili swoją największą walke w życiu

Za Miłość I wolność ....

Za Miłość i wolnośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz