16. ❝Kumpas.❞ (+18)

30.1K 1.9K 2.9K
                                    

Melike Şahin, Nasır.

Selam canımın içleri<3

Burada mısınız?

Bu bölüm +18 sahneler içerecek. Bu yüzden uyarı bırakmak istedim. Diğer yazdıklarımdan daha ağır olabileceğini düşündüğümden bölümün adına bile ekledim. Ayrıca karakterlerin ruh halini göze alarak okursanız sevinirim!

Ve rica ediyorum oy verip yorum yapın. Bazılarınız zaten her hafta bölüm yayımladığım için destek olma, bir yorum bırakıp oy verme nezaketi göstermiyor olabilir. Rica ediyorum çabamı göz ardı etmeyin.

Ee, ben bu kadını da Karmen'e benzetiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ee, ben bu kadını da Karmen'e benzetiyorum...

16. KUMPAS.

Kalbim yerinden çıkacakmış gibi çarpıyor. Ve o da kalbimi yerinden çıkaracakmış gibi bakıyor.

Avucunu kalbimin üzerine koyan elim çok titriyordu. Yeni yıkadığı soğuk eli göğüs kafesimi saran deriyi üşütüyordu. Sessizliği ağır bir yük gibi omuzlarımdan aşağıya bastırırken, gözleri gözlerimi bir saniye olsun terk etmiyordu. Kalbimi, gözlerimden çekip çıkaracak gibiydi. Onu istemek en başından beri suçtu. Daha o gece, kızım gibi kokuyorsun yanımda kal, dediğinde gitmeliydim. O gün gitmekte özgürdüm, şimdi kalmakla yükümlüyüm. Üstelik bu yükümlülük kalbimden geliyordu.

Karina gibi, bir sonraki yaz gelmeden öleceğim. Belki onun kalbinde, belki de gerçekten. Ama ölmeden önce Deren'i istiyorum.

Çıkarsızca.

Ama o susuyordu. Neye varmalıydı bu sessizlik, anlamıyordum. Sadece yutkunuyor, bunun sesini duyuyorum. Aslında o kadar zor değil evet demek ama demiyor. Bana evet demiyor.

Belki de o kadar istemiyordu.

Bunun yüzünden, "Neden beni hâlâ öpmüyorsun?" Diye sordum.

Sanki cümlemin içinde öpmeyi geçirmek onu etkilemiş gibi göğsümdeki parmakları kıpırdandı ve serçe parmağı göğüs ucuma değdi. "Nereden çıktı bu?" Dedi, alçak, boğuk sesiyle. "Şaşırdın mı sen?"

"Beni istediğini sanıyordum," dedim kalbim aniden acırken. Soğuk, kalpsiz birisi tarafından gelmiş bir acıydı sanki.

Gözlerini kapattı. "İstediğimi sanmıyorsun, seni istediğimi biliyorsun."

O soğuk acı geçince bir daha nefes aldım ve ona biraz yaklaştım. Ayaklarım ayaklarına değdi. Tam onun çenesinin altına geliyordum, boyu çok uzundu. Gözlerimi ondan ayıramadan, "Kendini tutuyorsun, bırak," dedim.

SİRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin