P.S Я ПИШУ ЦЕ ЗА ДЕНЬ ДО ВИПУСКУ. ЗАВТРА ЗРАНКУ ДО 3-4 ГОД. У МЕНЕ СПРАВИ А ВЖЕ У ВІВТОРОК Я ЇДУ В КАРПАТИ З КЛАСОМ,ЕЛЕКТРИЧКОЮ,НЕ ДУМАЮ ЩО ТАМ БУДЕ ТЯГНУТИ ІНТЕРНЕТ..ЩО РОБИТИ?НЕ ЗНАЮ.ФАНТАЗІЇ ВЗАГАЛІ НЕМАЄ,БАЖАННЯ ТИМ БІЛЬШЕ,АЛЕ Я ВЖЕ РОБИЛА ТІЗЕРИ З ДАТОЮ,НАЖАЛЬ МУШУ ПРИДУМУВАТИ ЩОСЬ..ІСТОРІЯ МОЖЕ БУТИ НЕ ВЕЛИКОЮ,ПРОБАЧТЕ.
P.S.2 В ІСТОРІЇ МОЖУТЬ БУТИ МОМЕНТИ ЯКІ ПОРУШАТЬ ПСИХІКУ,ЧИТАЙТЕ З ОБЕЖЕЖНІСТЮ...
date of writing:02.07 in 23:00.- Джі прийшло нове замовлення,- мовила дівчина.
- продовжуй,- говорила я
- Лі Черьон,21 рік, 1 липня,14.00.
,- дівчина розказала всю інформацію про наступне вбивство.- потрібно готуватись..,- я глянула на годинник,- залишилось п'ять годин,потрібно поспішити,- мовила я
- як будеш цього разу?,- запитала подруга. я задумалась. кожного разу я вбиваю по різному.
- маю ідею,- сказала дівчина
- валяй
- порізати шию,- запропонувала дівчина
- знову?,- запитала я
- так,- відповіла подруга
- окей,- я погодилась тому що інших ідей я не мала. останнім часом я зовсім розгублена, не знаю чому..
- Юн підготуй все
- добре,- дівчині це вже привично. кожну нову справу вона готує сама.
через три години.
- все готово,- повідомила мені подруга.
я встала з свого крісла та підійшла до стола. на ньому лежав одяг і все для маскування. я одягнула чорні штани,чорну футболку та наверх чорний піджак. так як надворі літо мені буде жарко,але сьогодні погода за мене. падає дощ,небагато градусів,все чудово. я заплела своє довге оранжеве волосся в середню гульку та наверх наділа капелюх. взула чорні кросовки та рукавички на руки,вони були тоненькі тому точно не спарюсь. в кімнату зайшла Юна.
- ти готова?,- запитала дівчина
- як бачиш,- я показалась їй. вона підійшла до мене та дала мені маску. зараз я вдягати її не буде,щоб не запідозрили скоріше часу.
- шо там по годині?,- запитала я
- 13:30
- потрібно спішити,- я відкрила свою шафу і взяла звідти новий ніж та сушену ромашку. я подивилась на іншу поличку,там не було потрібного мені предмета. я повернулась до Юни.
ВИ ЧИТАЄТЕ
MAFIA AT NIGHT[ЗАКІНЧЕНО]
Misteri / ThrillerЙеджі-мафія яка вбиває людей заради свого задоволення. Рюджин-детектив який вже пів року намагається викрити мафію.