Ani nevím jak,ale usla jsem........
Z pohledu Katte:
Ráno jsem se probudila na něčí ruce okolo mého břicha... A když jsem se otočila uviděla jsem vysmátu Justinovu tvař s jeho typickým úsměvem.
"Dobré ráno shawty"řekl jakoby nic a já jsem se na něho koukala jako na mimozemšťany. A tak jsem se rychle pokusila vymánit z jeho silného sevřeni,ale moc mi to nepomohlo,spíš vůbec....Justin nejspíš pochopil o co se pokouším a tak se rychle přemístil nade mě a trochu mě přilehl abych se nemohla o nic pokusit. Nechápu ho vždyť už tak váží asi třikrát víc než já a je o dost větší.! To mě chce jako zalehnout..!
"Co si jako myslíš!! Pusť mě Justine!!! "zasyčela jsem s vážným hlasem,ale Justin se jenom uchechtl na což jsem se jenom zamračila.Jako o co mu jde?!
"Ale,ale holčička se nám nevyspinkala?? Hmm a už po ránu taká drzá ?? Ty mám nejrači"zašeptal mi Justin do ucha a nahodil svůj typický flirtovací úsměv na což jsem se uchechtla a tím si vysloužila od Justina zamračený výraz...
"Justine o co se pokoušíš??! Nech mě být...! Nechápu co po mě chceš.! Já nejsem jako ostatní,které ti nejspíš padají k nohám!!! Chápeš??? Já ne!!!"zavrčela jsem mu do obličeje a až teď jsem si všimla jak jeho oči ztmavly z čokoládově hnědých na černé,které mi naháněli husí kůži.
Pomalu se přiblížil obličejem k mému.
"Poslouchej pusinko.!Nikdo ti tady nic zatím nedělá tak zavři tu svojí nádhernou pusu než ti ji něčím zacpu a věř,že by se ti to ani trochu nelíbilo"zašeptal mi Justin do ucha a ušklíbl se na mě. Slezl z postele a šel nejspíš do sprchy ,ale ještě předtím se otočil.
"Jo a když spíš si roztomilá zvláště to tvoje chrochtání "řekl Justin a zasmál se a já jsem úplně zčervenala. První důvod naštval mě a druhý já přece nechrochtala to určitě ne!!!
"Nechrochtala jsem!" zavrčela jsem na něho a Justin se jen zasmál a zmizel v koupelně...
"Jsi piš zlato"řekl ještě Justin dřív než jsem stačila opustit pokoj.... Bože to mi snad dělá schválně??? Proč?? Vůbec mu nerozumím a není jediný....
Vstala jsem jak nejrychleji jsem mohla a teprve až teď jsem si všimla krvavých otlačenin na mojem zápěstí...... Já ho vážně zabiju!!!!
Jakmile jsem otevřela dveře na mé štěstí jsem narazila na Nicka... No spíš do Nicka,který se netvářil zrovna hezky...
"Neumíš dávat pozor!"zavrčel na mě a já se mu koukla do oči a až teď jsem jsi uvědomila jak nádherné je má. Modré. Nádherně modré jako průsvitný oceán a-. O čem to tu přemýšlím??! Panebože Katty uklidni se je to tvůj bratr..!Který mě z neznámého důvodu nenávidí....
"Promiň"špitla jsem a chtěla odejít jenže si mě přitáhl zpět a tak jsem narazila do jeho hrudě....
"Neva.. Ale příště si dávej větší pozor.. Nemuselo by to dopadnout moc dobře....!" řekl Nick a já jsem na něj jen civěla bez jediného slova.
Nick se mezitím otočil a odešel a já se vydala do svého pokoje....
Jakmile jsem tam došla,šla jsem do koupelny a udělala si ranní hygienu a lehce se namalovala a šla se oblíct. Dneska jsem to nějak neřešila jen legíny a bílý tílko... Poté jsem se vydala do kuchyně se nasnídat a jako obvykle tam už všichni byly a jakmile si všimli mojí přítomnosti popřáli dobré ráno a jako vždy se to neobešlo bez Justinová mrknutí na což si získal pozornost jak Jeremyho tak i mojí mamky.
"Něco ti spadlo do oka Justine?!!!!" zavrčel naň ho Jeremy což jsem vůbec nepochopila.Vždyť se zas tak moc nestalo ne?..
"Ne nespadlo.!" zavrčel mu na zpět Justin a zčervenal. On se červenal...! Chápete on!! Nejspíš jsem nebyla jediná kdo si toho všimnul a tak jsme se všichni dali do výbuchu smíchu. Dokonce i Nick.
"Čemu se jako chlamete!"zavrčel naštvaně Justin což nás rozesmálo ještě víc,ale nakonec se slova ujal Jason.
"Brácha ty se červenáš!!!" zakřičel Jason jako kdyby právě dostala bazén plných gumových medvídku.
"Ne nečervenám!!! Na to tu máme někoho jiného.! A sorry potřebuju něco vyřešit! Sbohem!!"zavrčel Justin a když byl na odchodu tak mě schmatl za ruku a táhl za sebou. Co dělá?!
"Co děl-"nemohla jsem to doříct,protože mi přikryl pusu rukou a přitiskl si mé,proti němu malé tělo k sobě na hruď..
"Pššš,uděláme si výlet" řekne tajemně a trošku děsivě Justin,ale kupodivu jsem strach nedostala...
Ani jsem se nenadála a byla jsem u něho v autě a Justin už seděl za volantem a startoval.. Po chvíli ticha jsem se rozhodla promluvit.
"Kam to jedem?"zeptala jsem se a čekala co odpoví.
"To je překvapení" řekl Justin s tím svým sexy chraplákem až mi opět naskočila husí kůže což se mi poslední dobou u něho děje pořád.
Už jedem asi hodinu a pořad jsme nezastavili. A já se začínám trochu bát,protože jsme poněkud daleko od civilizace. Co když mě chce zabít a zakopat někde v lese??! Nebo mě tu nechat na pospas smrti??
Měla jsem tolik otázek,ale jedna mi běhala pořád myslí. Ale ani na jednu odpověď.
Justin začal zpomalovat a já se rychle rozhlídla kde jsme.
Panebože my jsme........
Tak a je tu další část :D. Tak co kam myslíte,že Justin Katte vzal?? :D
Pište do komentů :),ráda si přečtu vaše názory ;). Doufám,že se vám tahle část zalíbí :D a promiňte za to,že jsem dlouho nepřidala další část,ale znáte to škola a tak... :D
Děkuju za přečtení :D Jste Nej :*
Dangerous love // JBFF
ČTEŠ
Dangerous love // JBFF
FanfictionKatty Black(16), dívka ve škole velice oblíbená nejen mezi dívkami ale i chlapci. Žije se svou mamkou Annou Black. Jednoho dne se, ale dozví něco co jí změní život. Její mamka si našla přítele jménem Jeremy Bieber,který má tři syny Jasona Biebera(1...