Kesit

4.1K 115 16
                                    

Herkesten Oy Ve Yorum Bekliyor Olacağım ☘️

*****


Adam,ellerini bağladığı yetmiyormuş gibi bileklerine sardığı ipin bir kısmını da makaraya bağlamıştı.

"Bırak beni dedim sana manyak herif! Ruh hastası psikopat!"

Ateş,makarayı çevirmeye başladı.O rahat tavırlarından hiçbir zaman vazgeçmemişti.Hep sakindi ve yapacaklarını üstün bir yavaşlıkla yapıyordu.

"Ateş çöz beni! İyice saçmaladın! Bu yaptıkların yanına kar mı kalacak sanıyorsun?! Mahvedeceğim seni!"

Ateş,makarayı çevirmeye devam ettikçe kadının ayakları yerden kesildi ve gitgide yukarı çıkmaya başladı.Belirli bir yükseklikten sonra durdu adam.

"Ateş çöz beni! Korkutuyorsun beni..." Sona doğru ince çıkmıştı sesi."Çöz beni,korkuyorum..."

Ateş,kadına yaklaştı.Tam karşısında durdu.Kadının karnı adamın yüz hizasındaydı.Masaya eğildi.Kadın küt küt atan kalbiyle adamın makası alışını izledi.

"Ne yapacaksın onu?" Çırpınmaya başladı."Korkuyorum Ateş...Çöz beni...Tamam kaçmaya yeltenmeyeceğim,terk etmeyeceğim seni,burada kalacağım,senin yanında..."

Adam kadının üzerindeki beyaz gömleği tuttu ve makas yardımı ile kesmeye başladı.

"Yapma Ateş..."

Yarısına kadar kesti gömleği.Daha sonrasında işinin kalmadığı makası karanlık odanın herhangi bir köşesine fırlattı.Gömleğin kalan kısmını tutup ikiye ayırdı tüm gücüyle.Kadın siyah sütyeni ile öylece kaldı.Dolgun ve dik göğüsleri dantelli olan sütyenden taşıyordu.Adam bakışlarını kadının göğüslerinden çekti.

"Beni aldattın!" Adamın ansızın söylediği ile dumura uğradı kadın.

Ne diyordu,ne saçmalıyordu bu adam?

Onların arasında bir ilişki bile yoktu ki,ne aldatmasından söz ediyordu?

"O alçak ile görüşmeye başlamışsın sen! Bugün kahve içmeye gitmişsiniz birlikte! Söyleseydin,birlikte içerdik kahveyi?" Kirli sakallarını sıvazladı."Bu hayatta affetmeyeceğim tek şey ihanettir,bunu en iyi sen biliyorsun güzelim."

Kadın,kaşlarını çattı.

"Sen benim hayatımın herhangi bir yerinde yer almıyorsun.Hiçbir zaman da almayacaksın."

Kadının söylediği acı gerçekler adamın belli etmese de canını sıkmıştı.

Kadının karnına koydu sağ elini.Okşayarak göğsüne kadar çıkardı.Oradan sırtına sızdı parmakları.Saniyeler içerisinde sütyenin kopçası çıktı.Adam,önde kalan parçayı kadının kol hizasına kadar çıkardı.

"Bunu yapamazsın! Bu kadar ileri gidemezsin!" Kadının yüksek sesi ilişti adamın kulaklarına.Yüzünü buruşturdu adam.

"Önce şu fazlalıklardan kurtulalım diyorum ben." Dedi kadının göğüslerini kastederek."Sonrasında o adama yavaş yavaş kayan kalbine geçebiliriz."

Bölümler Zamanla Gelecek...

SAPLANTI | Saplantı Serisi - 2 | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin