Güneş aydınlanmıştı,yeni bir okul günüydü soojin okula gitmek istemiyordu ama mecburdu.Bu gün okula soojinin en yakın dostu yani soyeon okula gelmiyecekti oyüzden soojin çok sıkılacığının farkındaydı,okula otobüsle gidiyordu otobüsünü beklerken havalı bi arabadan havalı bir erkek geçiyordu soojinin çok dikatini çekmişti kim olduğu hakkında hiç bir fikri yoktu okula varmıştı sınıfına girdiğinde çok şaşırmıştı çünkü otobüsü beklerken gördüğü çocuk sınıflarında oturuyordu ve herkes o yakışıklı çocuğa bakıyordu erkekler o yakışıklı çocuğun gelmesinden çok rahatsızdı çünkü çoğu kız ondan hoşlanıyordu.Sınıfımızdan Jisoo yanım gelip çok yakışıklı deyilmi dedi bende ona ismini sordum hyunjin ünlü biri gerçekten tanımıyormusun diyip sırasına geçti ders başlamıştı hoca ona kendisini tanıtmasını istedi tam o sırada biri bağırıp onu herkes tanıyor hocam dedi.Hıcada tamam ozaman derse başlıyorum dedi.Okul bitmişti Akşam Soojin Soyeonu arıyıp bütün gününü anlattı .
Soyeon:iyiki bir okula gitmemişim 9milyon takipçisi olan biri BİZİM SINIFA GELMİŞ İNANA BİLİYORMUSUN vardı sadece o
Soojin:Sakin ol,bence çok abartılyor
Soyeon:Hiç abartılmıyor neyse saat 3:30 olmuş görüşürüz
Soojin:Baybay
Sabah olur, okula gider tam merdivenden çıkarken soojin hyunjini görmeyim üstüne düşer uzun bi süre bakışırlar sonra soojin özür dileyip kaçar ikisininde kalbi hızlıca çarpmıştı hyunjin şaşkınlıkla kalmıştı sonra ne sersem diyip gitti.soojinin kankası herşeyi görmüştü ve soojinin peşinden gitti soyeon Soojine çok yakışıyorsunuz diyip derse geçti ,okul bitmişti soojin cafede çalışıyordu eve kiraydı ve sadece o kalıyordu anne ve babası Soojin 4yaşındayken zehirlenerek öldüler.Soojinin biraz kötü bir halası vardı ona borçlanıp duruyordu çünkü parası herşeye yetmiyordu ama halası borçlanmasını istemiyordu ve ona çok para vermiyordu.Soojin eve varmıştı ödevi vardı çok zordu zaten lise 3gitmesinden beli,yarısını yapmıştı yarısınıda sabah yapacaktı.Soojin yer yatağının hazırladı ve uykuya dalı rüyasında hyunjini görmüştü bütün ders bakışıyorlardı.Sabah olmuştu soojini rüyası biraz gerçekleşmişti hyunjin soojine 3saniye batı ve sırıtı soojin hyunjini ilk defagülerken görüyordu şaşırmıştı ve hyunjini sırıtı ama hyunjin ona bakmadı.Zil çaldı soojin hyunjinin yanına gitip ona neden bakıp güldüğünü sordu Hyunjin soojine yaklaştı biraz daha yaklaşsalar öpuşücektiler.
Hyunjin:Ne kadar şapşal olduğuna büküyordum.dedi
Hyunjin tam hızlı bit şekilde gidiyorduki soojin kolu tutup çekti bende senin aptalığına bakıyordum diyip gitti hyunjin öyle kalmıştı sonra bu koz gerçekten zor diyip gitti.Soojin soyeonla parkta buluştular Soojin hyunjinin nefesisiniz söyledi
Soyeon:bu çocuk çok sinirlerimi bozuyor zaten zenginlerden ne beklenirki
Soojin:haklısın
Sabah olmuştu ama bi sorun vardı bu gün sınav vardı Soojin hiç çalışmamıştı ama dersleri çok kötü değildi oyüzden çok korkmuyordu amaa sınava girdiğinde hiç birşey anlamadı birilerinde bakmaya çalıştı ama çok başaramadı.