𝐏𝐚𝐫𝐭 𝟏

42 4 1
                                    



𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮- "𝐌𝐚𝐦𝐚 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐞? 𝐖𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐩𝐚

𝐈𝐧𝐤𝐨- "𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐮𝐧𝐰𝐞𝐥𝐥, 𝐰𝐞 𝐦𝐚𝐲 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫𝐥𝐢𝐟𝐞."

𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮- "𝐎𝐤 𝐦𝐚𝐦𝐚"

𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝙸'𝚍 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚜𝚘𝚘𝚗. 𝙰𝚜 𝚒 𝚐𝚘𝚝 𝚘𝚕𝚍𝚎𝚛 𝙸 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚑𝚘𝚠𝚎𝚟𝚎𝚛 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚜 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚎𝚍 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚗𝚊𝚝𝚞𝚛𝚊𝚕 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎𝚜.

-𝓟𝓻𝓮𝓼𝓮𝓷𝓽 𝓭𝓪𝔂-

𝙸𝚣𝚞𝚔𝚞'𝚜 𝚙𝚘𝚟-

𝙰𝚜 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚙𝚊𝚜𝚝, 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚒𝚟𝚎𝚍 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝𝚕𝚢 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚜𝚘𝚕𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚞𝚖𝚊𝚗𝚒𝚝𝚢.

𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚒𝚌𝚔𝚎𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚛𝚜𝚑𝚕𝚢 𝚋𝚢 𝚊 𝚍𝚒𝚜𝚎𝚊𝚜𝚎. 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛𝚋𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚘𝚗𝚎𝚗𝚝'𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚎𝚍𝚒𝚌𝚒𝚗𝚎.

𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮- "𝐌𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 ? 𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐧𝐰𝐞𝐥𝐥? 𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐜𝐢𝐧𝐞?"

𝐈𝐧𝐤𝐨- "𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮.. 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐬.. 𝐈 𝐦𝐮𝐬𝐭𝐧'𝐭 𝐞𝐱𝐜𝐥𝐮𝐝𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐲 𝐥𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫"

𝙼𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚛𝚑 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚍𝚏𝚞𝚕 𝚏𝚊𝚌𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚜𝚒𝚝𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔 𝚋𝚞𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎.

𝐈𝐧𝐤𝐨- "𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝟐 𝐛𝐢𝐨𝐥𝐨𝐠𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐠𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬.. 𝐌𝐚𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐅𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞."

- "𝐓𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐠𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐨𝐦𝐛."

- "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐟 𝐢 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐚 𝟑𝐫𝐝 𝐠𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫."

𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮- "𝐀 𝐭𝐡𝐢𝐫𝐝 𝐠𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫?"

𝐈𝐧𝐤𝐨- "𝐘𝐞𝐬. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐬𝐨 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐫𝐝 𝐠𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫.𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞 𝐌𝐚𝐥𝐞 𝐨𝐫 𝐅𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞."

𝓣𝓱𝓮 𝓢𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵 𝓸𝓷𝓮 [𝚋𝚔𝚍𝚔]-𝓸𝓶𝓮𝓰𝓪𝓿𝓮𝓻𝓼𝓮Where stories live. Discover now