#8 "Raund 1"

304 17 4
                                    

Arabadan inen kisiyi tanımamız 1 saniyemizi almamıştı. İnen kişi Rafe'ten başka biri değildi, olamazdı da.

Rafe:"Vayy, burada kimleri görüyorum. Cindy Gilmore ve ezik arkadaşları."

Cindy:"Rafe git buradan yoksa çok kötü olur. Seni paramparça ederim. Ve bunu yapabilecek gücüm olduğunu biliyorsun."

Rafe:"Aaa hadi ama Cindy. Eski hukukumuz var. Paramparça falan ayıp oluyor. Ben buraya adam akıllı konuşmaya geldim."

Cindy:"Konuşmak? Neyden bahsediyorsun sen, abimi kaldırdığın yetmiyor şimdi beni de mi kandıracaksın?"

Rafe:"Demek Tom'u nasıl kandırdığımı biliyorsun. Yazık oldu. Ben de işim kolay olur diyordum."

Pope:"Hey! Git buradan Rafe. Bu işin şakası yok."

Rafe:"Hahahaa anlaşılan biraz yumrukları çalıştırmam gerekecek."

JJ:"Cindy geri çekil bunu biz hallederiz. Uzun zamandır bu anı bekliyorum."

Cindy:"JJ, saçmalama ben de onun ağzını yüzünü kırmak istiyorum."

Rafe:"Hadiii biriniz gelsin artık. Yoksa ben başlarım."

Pope:"Raund 1"

Rafe:"Eğlence başlasın."

Pope ve Rafe yumruk yumruğa birbirlerine girmeye başlamışlardı. İkisi birden birbirine saldırınca çok korkmuştum. JJ'e doğru döndüğümde Pope'a uzaktan taktik verdiğini fark ettim.

Cindy:"JJ!! Delirdin mi sen??! Git Pope'a yardım et. Bir şey olursa sorumlu seni tutarım."

JJ:"Peki prenses. Hazırsan hünerlerimi canlı canlı görde bana tekrardan aşık ol."

Yanağımı öpüp Pope'a yardım etmeye gitmişti. JJ'in bu halleri çok hoşuma gidiyordu. Bir yandan tatlı oluyor bir yandan da beni korumaya çalışıyordu.

Biraz baktığımda JJ ve Pope, Rafe'in kaşını ve ağzını patlatmışlardı. Yüzü darmadağın olmuştu.

Rafe:"Hey prenses! Bu iş burada bitmedi. Yakında elime geçeceksin. Er ya da geç bunu bil."

Cindy:"Hadi git buradan Rafe! Yüzünün halini görmüyor musun? Eğer yetmediyse ben de vurabilirim."

Rafe bunu dememle arabasına binmişti. Giderken de bağırarak "O TATLI ABİN GİBİSİN!" demişti.

Cindy:"Pope sen iyi misin? Hadi bize gidip sana pansuman yapalım."

Pope:"Önce John B'ler iyi mi onu öğrenmemiz lazım."

Hepimizin yüzü endişeliydi. Eğer malikaneye geri dönersek işler yolunda gitmezdi. Eğer dönmezsek de arkadaşlarımızın başı derde girebilirdi. Hızlı düşünüp bir seçim yapmalıydık.

JJ:"Tek bir seçenek var. Gidip onların iyi olduğundan emin olmamız lazım. Twinkie'nin oraya doğru saklanırız."

Pope:"Peki ya Twinkie orada degilse. O zaman ne yapmayı planlıyorsun?"

JJ:"Hey, peki ya oradaysa?"

Cindy:"Çocuklar saçmalamayın. Bu işin daha kolay bir yolu var. Mesaj atmak??"

Pope&JJ:"Evet çok mantıklı."

Hemen telefonumu çıkarıp Sarah'a mesaj attım.

C:"Hey S? İyi misiniz? Tom'a ulaşabildiniz mi?"

S:"Şatoya doğru geliyoruz orada konuşuruz."

Sarah'ın mesajını alınca içime su serpilmişti. İyi oldukları anlamına geliyordu. Ancak Tom hakkında bir şey yazmayınca şüphelenmiştim. Onlar iyiydi peki ya Tom?

Do ı wanna know? JJ MaybankHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin