1.Bölüm | "Meczup Bir Adam."

5.8K 144 62
                                    


Başlama Tarihlerinizi Bu Kısıma Not Olarak Bırakabilirsiniz.

Uyarı! kitapta hiçbir şekilde kadın karakterin kendisine bunları yaşatan erkek karaktere aşık olması gibi bir durum söz konusu dahi değildir!

Oy Ve Yorumlarınızı Bekliyor Olacağım.

MultiMedya: Ateş & Su

Keyifli Okumalar Dilerim...☘️

****

"Benimle bir kahve içmeye ne dersiniz hanımefendi?"

Su,başını kaldırdığında karşısında bulduğu kişi İlhan'dı.Dudaklarında tebessüm oluşurken adamın tam karşısında ki sandalyeye oturuşunu izledi.

"Sizin gibi güzel bir hanımefendi ile kahve içmek benim için şereftir."

"Utandırıyorsunuz beni."

Su,tam onaylamak için ağzını aralamıştı ki aklına daha birkaç saat önce okuduğu mesaj geldi.

"İşin biter bitmez buraya gel.Sana sürprizim var."

Yüzünde ki gülümseme aniden soldu.Gözlerinin önüne gelen o mesaj Ateş'tendi.Başına yıllardır bela olan,bir türlü kurtulamadığı adam...

"Bir sorun mu var?" Düşüncelerinden kurtulup adama baktı."Yoksa başka bir planınız mı vardı?"

"Yok." Dedi Su, önüne gelen saçlarını kulağının ardına sıkıştırırken."Sadece bir planım olup olmadığını düşündüm ve olmadığına kanaat verdim.Kahve içmeye çıkabiliriz."

"Buna çok sevindim." Adam,ellerini masanın üzerinde birleştirdi.Huzursuzdu Su.Gidip gitmemekte kararsızlık yaşıyordu şu an.İlhan ile kahve içtiğini öğrenirse Ateş,yer yerinden oynardı.Bir yanı adamın yapabilecekleri karşısında ona bu buluşmaya gitmemesini söylerken diğer tarafı Ateş'in onun sevgilisi veya kocası olmadığını,ona hiçbir surette karışamayacağını ve bu buluşmaya gitmesini söylüyordu.

Kendisi yirmi dokuz yaşında bir kadındı ve kimse ona karışamazdı.O kendi kararlarını kendisi verebilirdi.Buna kendisinden bir yaş küçük olan Ateş de dahildi.Gidecekti buluşmaya.Çok yoğun bir iş haftası geçirmişti ve biraz olsun kafa dağıtmak onunda hakkıydı.

"Ben içeriden çantamı alıp gelirim.Siz isterseniz beni araçta bekleyebilirsiniz.Ben oraya gelirim."

"Pekâlâ." Adam da Su gibi ayaklandı.İlhan arabasına doğru yola koyulurken Su içindeki büyük bir huzursuzlukla adımlamaya başladı.

Ateş'in nasıl bir ruh hastası olduğuna ve öfkelendiğinde bir sınırının olmadığına birçok kez şahitlik etmişti.

Bugün ise bir kez daha onun öfkeli tarafı ile karşılaşmak istemiyordu.Gidecekti ama o buluşmaya.Ateş onun ne sevgilisiydi ne de kocası.

Ateş'e bunu göstererek öğretecekti.

*****

SAPLANTI | Saplantı Serisi - 2 | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin