6. Skrytý útok

1 1 0
                                    

Jim se po dlouhém dni dobrodružství a neobvyklých zážitků položil do postele, cítíc se unavený a naplněný dojmami z prozkoumávání Francie. Jeho oči se zavřely a pomalu se ponořil do světa snů.

Nebyl si však vědom, že vše kolem něj se začíná měnit. Zvenčí, potichu, vešel do jeho pokoje jeden z ruských agentů. Jeho kroky byly beze zvuku, jeho pohyby plynulé jako stín. Měl v ruce jehlu obsahující tajemnou látku.

Jim se v klidném spánku nepozoroval příchod agenta. Neznal nebezpečí, které se na něj chystá. Agent se přiblížil k posteli a s precizní přesností vpíchl jehlu do Jimova ramene. Neviditelná injekce pronikla do jeho těla, předávajíc mu neznámou substanci.

Poté, co provedl svůj úkol, agent potichu opustil pokoj a zanechal Jima spícího v nevědomosti. Jimova postava v klidném spánku nereagovala na neviditelnou změnu, která se v ní odehrávala.

Během noci se Jimovy sny promítly do podivných obrazů. Nejasné vzpomínky a neidentifikovatelné zvuky se prolínaly v jeho mysli. Probuzení ho překvapilo, neboť se cítil jiný. Cítil, že je neviditelný.

Světlo z okna procházelo přes něj, bez jakéhokoli odrazu. Jim zíral na své ruce, které se zdály být nehmotné, a s hrůzou si uvědomil, že se stal skutečně neviditelným. Byl to účinek té tajemné látky, kterou mu vpravil agent do těla.

Nedokázal uvěřit svým očím, ale rychle si uvědomil, že tato schopnost neviditelnosti může být nebezpečná. Pociťoval míšení emocí - zvědavost a znepokojení se mísily s touhou po objasnění toho, co se s ním stalo.

Jim se rozhodl vydat se na cestu, která ho zavede k odhalení tajemství. Policie, ruský agent, injekce, neviditelnost - všechny tyto prvky se propojily do jednoho záhadného scénáře. Musel najít odpovědi a vrátit se ke svému normálnímu životu.

S vědomím nových schopností vstoupil Jim do neznámého světa, ve kterém se skrývá nebezpečí i překvapení. Podaří se mu zjistit pravdu a překonat své neviditelné překážky? To ukáže až následující kapitola jejich souboje o neviditelnost.

NeviditelnýKde žijí příběhy. Začni objevovat