Jim se vrátil do svého pokoje plný rozporuplných emocí. Právě spáchal krádež ve své neviditelné podobě a teď měl v ruce vzácný prsten, který chtěl prodat a získat tak nějaké finance na své další kroky.
Sklonil se nad postelí a začal si oblékat své oblečení. Tentokrát se rozhodl vystupovat jako běžný člověk, aby nevyvolával zbytečné podezření. Přitáhl si šálu přes obličej, takže se jeho neviditelnost lépe skrývala.
S prstenem pečlivě uschovaným v kapse se vydal na cestu. Cítil se jako špión v utajení, který má za úkol odhalit tajemství, které ho uvěznilo ve své neviditelné formě.
Dorazil k malému stánku, kde obchodovali s šperky. Zatímco vstupoval do obchodu, snažil se působit co nejpřirozeněji. V jeho nitru ho však trápila nejistota ohledně toho, jak bude reagovat prodavačka na jeho neviditelnost.
Přistoupil ke stánku a pozdravil prodavačku. Její zděšený výraz v obličeji naznačoval, že byl úspěšný v tom, že si udržel svou neviditelnost skrytou. Vzal prsten ze své kapsy a položil ho na stůl.
"Rád bych prodal tento prsten. Je zřejmě velmi vzácný a měl by být hodně cenný," řekl Jim s nejistotou v hlase.
Prodavačka ho zvědavě prohlížela a pak si prsten pečlivě prohlédla. "Je to skutečně velmi krásný kousek. Ale nemohu vám dát přesnou cenu zde. Musím nechat prsten posoudit odborníkem, abych zjistila jeho skutečnou hodnotu. Pokud mi ho ponecháte, během několika dní vám sdělím, kolik za něj můžu nabídnout."
Jim cítil vnitřní napětí. Bylo to další odkrytí v tomto mysteriózním příběhu, který ho uvěznil ve světě neviditelnosti. Musel čekat a doufat, že prsten může poskytnout nějaké důležité informace o jeho stavu a o tom, co se s ním stalo.
ČTEŠ
Neviditelný
Mystery / ThrillerPříběh "Neviditelný" se odehrává ve Francii a vypráví příběh muže, který na první pohled vypadá jako obyčejný cestovatel. Po příjezdu do Evropy si pronajme pokoj na hotelu ve Francii, aniž by tušil, jaký osud na něho čeká. Jednoho dne se však muž pr...