Jim ležel v neosvětlené uličce, snadno zranitelný ve svém spánku. Když se probudil, zjistil, že je obklopen skupinou agresivních policistů, kteří ho brutálně kopali. Byl bezmocný, neboť nemohl použít svou neviditelnost a nemohl se bránit.
Po zákeřném útoku byl zatčen a přiveden do vězení. Když seděl ve své malé cele v šedé vězeňské uniformě, uvědomil si, že už nemůže utéct svým temným skutkům. Byl chycen a jeho tajemství bylo odhaleno. Policisté se smáli, myslíc si, že vyhráli.
Jim se zeptal na důvod tohoto brutálního zatýkání. Policisté mu s chladným úsměvem odpověděli, že spolupráce s Ruskem byla úspěšná. Získali informace o neviditelném muži a nyní Jim nesl následky svých nekalých činů.
Zavřený v cele, pocítil horko hanby a viny. Jeho schopnost, která byla kdysi darem, se změnila na prokletí. Přemýšlel o všech lidech, které zranil a okradl. Cítil se zneuctěný, protože byl zneužit a upoután na temnou stranu své vlastní moci.
Dny se proměnily v týdny a týdny v měsíce. Jim zůstával ve své cele, odsouzený k životu bez svobody. Když ho chtěli převézt do soudu, policisté měli problém s jeho transportem. Neviditelnost byla stále silná a nezvladatelná.
Nakonec se Jim stal legendou mezi vězni. Mluvilo se o záhadném vězni, který nemá tělo ani obličej, jen šedou uniformu, která se pohybuje sama. Nikdo netušil, že to je právě neviditelný muž, který kdysi cestoval po Francii a prožíval dobrodružství.
Jeho trest byl doživotní, ale ve své cele byl stále svobodný. Svobodný od vnějšího světa, ale uvězněný ve své vlastní vězení. Díky neviditelnosti byl vždycky sám sebou, ale zároveň i nikým.
Takto končí příběh Jima, muže, který se proměnil z obyčejného cestovatele v temnou sílu. Jeho osud se stává varováním před touhou po moci a zneužitím schopností. Neviditelnost, která mu dala svobodu, se nakonec stala jeho vězením.
A tak je Neviditelný muž zapomenutý ve vězení, jeho temné tajemství ztraceno ve stínech.
ČTEŠ
Neviditelný
Misterio / SuspensoPříběh "Neviditelný" se odehrává ve Francii a vypráví příběh muže, který na první pohled vypadá jako obyčejný cestovatel. Po příjezdu do Evropy si pronajme pokoj na hotelu ve Francii, aniž by tušil, jaký osud na něho čeká. Jednoho dne se však muž pr...