Merhaba.Ben Hera.Ailemin tek çocuğuydum.Annem Hivda,ve babam Atlas.İksinide çok seviyordum.Onlarında beni sevdiklerini sanıyordum.
Evet.Mecburum.Böyle Sanmaya..
Küçükken hep beni güldüren babamdı.Ölmemi isteyende.Peki gerçekten babamı bunu yapmaya kim zorlamıştı.Annemi nasıl geri getirecekdim peki?Nasıl geri getirecektik?
Ya babam.Babam nerdeydi.Yaşıyormuydu,yada şimdi kime yıldızım diyordu.Neden yapmıştı bunu.
Tam 3 yıl oluyordu.17 yaşıma girmiştim.Hep doğum günümü birlikte kutlardık.Artık ne annem yanımdaydı,nede babam.
Küçükken hep babam bana yıldızım derdi.Sen hep parla derdi bana.Şuan yetişdirme yurdunda kalıyordum.Evimi kaybetmiştim.
Peki siz bu acını biliyormusunuz?Evinizin kim,kimler olduğunudan haberiniz olupda,evinizin yolunu kaybetmişmiydiniz hiç?
Tam olarak bunu yaşıyordum.Yaşıyordum ben görünüşümde.Nefes nasıl alıyordum bilmiyordum.Acaba onlarda yaşıyorlarmıydı?Yada onca olay sonra,hayata tutunmayı başarmışlarmıydı?
Babamın dediği şeylere göre annem yaşıyordu,amma nerde olduğu hakkında hiçbirşey söylememişdi.Şuan 17 yaşındaydım.Doğum günümden,çok kısa süre geçmişti.4 gün olmuştu sanırım.Babam söz vermişdi.Yetiştirme yurduna gelip hep beni gördüğü gibi yine görücekti.Beni buraya,bana bakamadığı için getirmişdi.Biliyordum herşeyin böyle olduğunu.Bana o zamandan yalan söylemişti.Annemim ölümünden sonra 3cü kez başka bir kadına aşık olmuştu,biliyordum.
Bana hep derdi babam.
Söz verip tutmamak,korkakların işidir yıldızım benim.Sen o korkaklardan olma tamammı?
-Hep usluca,tamam babacım derdim.Evet,tahmin etdiğiniz gibi.
Tutmadın baba sözünü,çünki sen en büyük korkaktın hayatımda tanıdığım.Yetiştirme yurdu çok soğuktu hep.Her gece burdan kaçma planları kuruyordum.Bize bakıyorlardı burda,amma,burda daha fazla kalamazdım.İki seçimim vardı zaten.Ya 1 yıl bekliyecektim.Yada hemen şimdi kaçacaktım burdan.
Şimdi gelin size biraz daha kendimden ve arkadaşlarımdan bahsedeyim.İlk önce ben Hera.Hera Derin.2006 doğumluyum.İstanbulda doğdum ve büyüdüm.Arkadaş çevrem küçükken mükemmeldi.Ailenin tek çocuğuydum.Ailemizde olan 1 kaza yüzünden annemi,kaybetdim.Olaydan 3 yıl sonra babam beni terk etdi.Bu benim 16 yaşımın son resmi.Evet yorgundum.Resm çekinmeyi hiç sevmem aslında.Sadece Vira ve Asmin zorla çekmişti bu resmimi.Gülümsememi söylemiştiler,amma yaşadıklarımdan sonra ancak bu kadar oluyordu.A gerçekten,unutmuşum.
Bu Vira.17 yaşında.
Benden bir kaç gün büyük.Eğer Vira haklında 1 kelime bile etmemi isterseniz,sadece ayran diyip susarım.Ayran canavarı Vira,döner gömmeyide baya seviyor.Arkadaş çevremde ilk onu tanıdım.Çok tatlı birisi.Amma gerekene güzelde cevap veriyor.Mükemmel birisi.
Arkadaş grubumuzun en sakini,Narinimiz.Hepimizin 17 yaşında olması tesadüf mü bilmiyorum amma,o aramızdaki tesadüfen değilde gerçekten en güzel kız ola bilir.Kışıda çok seviyor unutmadan.
6lı kız grubumuzun 4cü üyesinden bahsedeyim.Kendisine bir çok lakap taksakda,kendilerinin ismi Asel.İsminin anlamı yüzünden Balım diyoruz ona bazen.Arkadaşlarla hep birlikte oturdukta bu konu düşerse tartışırızdır.Sebepsizce Asel Narinle çok benziyor.Bizde sebebini anlamıyoruz.İksininde birbiriyle
çok tatlı bir ilişkisi var.Asel Narini delirtmeyi çok seviyor.Narin sakin birisi,Aselse durmadan kaynıyor.Size biraz Asminden bahsedeyim.Kendisi çok güzel sarı saçlara sahip.Gözlerinin rengiyse ayrı güzel.Doğayla çok ilgileniyor.Mesitasyon ve yoga yapmayaysa bayılıyor hanımefendi.
Son olarak,Hazal.Hazal Öztürk.Soyadına bayılıyo.Aramızda sadece o ve Asel arada gözlük kullanıyo.Onu tanıdıktan beri gözlük takıyo ve bu bence ona fazla yakışıyor.
Sade bir güzelliği var.Saçlarıysa güneşe çıltıka parlıyor.Onun hakkında çok konuşmak isterdim amma yorulacağımdan eminim.Üşengeç biriyim,inkar edemicem.Aklıma koyduğum noktaya ulaşana kadar pes etmiyorum genellikle.
Bu hikayedede asla pes etmiyicem.Ben kazanıcam.
Dediğim gibi.Ya ailemi benden çalan karanlıktan ailemi geri alıcam,yada Karanlığımla yüzleşicem...
Devam edecektir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığımla Yüzleşme
AdventureYalnız bir kız çocuğunun başına gelen olaylar,ne kadar garip olabilirdi.Ne kadar çaresiz kaldığı anılar vardı,kafasının içinde. Geceye aşıktı Hera.Her gece yıldızları izlerdi.Her ne kadar geceyi sevsede,sevdiklerini karanlık geceler almıştı ondan. Y...