Güzel bir yemeğin ardından eve gelmiştik.
Ferit="Aşkım bizim bi işimiz vardı sanki unutmadın dimi?." ellerimi boynuna dolayarak.
Seyran="Unutmadım sevgilim, ama ilk önce kıyafetimi değişmem lazım sonra olur."
Ferit="Böyle olsa da olur?" dedi dudaklarıma bakarak.
Seyran="pek-" sözümü tamamlamadan dudağıma yapıştı, yavaş yavaş yatağa doğru gittik, her öpüşün dudağımı kesiyordu.
Ferit="Seyran... Her şey için." dedi ve öptü.
Ferit="Özür dilerim Sevgilim..." her kelimesinde dudağıma yapışıyordu, eli kalçama doğru indi, bu sefer çok daha fazla dudaklarımı kesiyordu...
(Canlarım dediğim gibi çok ileri gidersek çıkamayız, yeniden birlikte oldular.) ikinci kez birlikte olmuştuk...Seyran=" Sevgilim ben duş alıp geliyorum sonra sen alırsın."
Ferit="Tamam Sevgilimm." kıyafetlerimi alıp banyoya geçtim.
Banyomu yapmıştım, Ferit te üstünü giyiyordu, yorulmuştum o yüzden hemen yatağa geçtim, Ferit te yanıma geldi ve göğsüne yatarak uykuya daldım...
Sabah ufak bir mide bulantısıyla uyandım... Ferit uyanmıştı, beni izliyordu.
Ferit="Günaydın Sevgilim."
Seyran="Günaydın."
Ferit="Yüzün soluk iyi misin Seyran?"
Seyran="İyiyim Ferit sadece midem bulanıyor o kadar."
Ferit="Hastaneye gidelim mi?"
Seyran="Yok sevgilim gerek yok, sanırım çıktığım için bulanıyor, hadi hazırlanalım da kahvaltıya gidelim."
Ferit="Tamam Sevgilim." dedi yanağımdan öperek.
Yataktan kalktım ve kıyafetlerimi almaya gidecekken gözlerim kararmaya başladı arkamdan Feritin sesleri geliyordu, gözlerimin kararmasıyla beraber yere yığıldım...
Feritten
Seyran kıyafetlerini almaya giderken, birden gözleri kararmaya başlamıştı.Ferit="Seyrann iyi misin?" beni duymuyordu, birden yere yığıldı...
Ferit="SEYRAN, SEVGİLİM AÇ GÖZLERİNİ." uyanmıylrdu hemen kucağıma alarak aşağıya indim, aşağıda abiden hastaneye götürmesini istedim, annemler de geliyordu...
Seyrandan
Ne olduğunu anlamamıştım, gözlerini açtığımda hastanedeydik, yanımda da ferit ve Gülgün anneler falan vardı.Seyran=" F-Ferit."
Ferit="Sevgilim, iyi misin."
Seyran="İyiyim Sevgilim, bana ne oldu?"
Ferit="Gözlerin kararınca yere yığıldın bende seni hastaneye getirdim, eminsin dimi iyi olduğuna?"
Seyran="İyiyim Sevgilim merak etme." dedim sarılarak, doktor gelmişti.
Doktor="Geçmiş olsun Seyran Hanım, daha iyi misiniz?"
Seyran="teşekkür ederim, daha iyiyim peki durumum nasıl?"
Doktor="Seyran Hanım durumlarınız gayet iyi."
Seyran="Durumlarınız derken?"
Doktor="Tebrik Ederim Seyran Hanım 1 haftalık hamilesiniz."
S-F="N-Ne?" ikimizde aynı anda demiştik hem şaşkın hemde mutluyduk...
Canlarım bölüm biraz geç oldu, ama benim açımdan güzel olduğunu düşünüyorum, umarım sizde beğenirsiniz bol bol yorum atmayı ve volte atmayı unutmayınnn. ❤️❤️