BÖLÜM 7 🖤

129 4 0
                                    

...

Ondan sonra Tasha zar zor hayata tutundu. Sel onu çok şiddetli sürükledi, kol ve bacakları kırıldı. Birkaç gün kriz geçirerek tedavi aldı ama... Sonunda bir bacağını hayatı boyunca kullanmayacak hâle geldi.

Rita (Tasha'nın annesi) : TAEYUN NERDESİNN !!

T.A ( Taeyun'un annesi henüz bir isim bulamadım o yüzden böyle devam edeceğim) : Rita! Birden ne oldu...!

Rita : Kızımın bir bacağını alıp iki bacağın yerinde rahat rahat uyumayı mı düşünüyordun?! Bu kadarına katlanamam, bir hizmetçi kızı ne hakla buna cüret eder! Senin kızına da aynısını yapacağım. Buraya gel!

Elinde aldığı baltayla Taeyun ve annesinin üstüne yürümeye başlar..

T.A : Rita! Sakin ol ve önce elindekini bırak ve bunu dışarda konuşalım.

Rita: Sakin mi olayım? Senin kızının da bacağı kullanılamaz hâle gelse böyle konuşabilir miydin acaba ?! Ben onu üstüne titreyerek büyüttüm şimdi geldiği hâle bak!!

T.A : Bu bir kazaydı! Taeyun onu durdurmaya çalışmış!

Rita : Kapa çeneni! Eğer birine zarar gelecekse bu senin kızına olmalıydı! Benim zavallı Tasha'm bundan sonra nasıl yaşayacak..!

T.A : Rita!! Sözlerine dikkat et, ne dersen de benim kızımın bir suçu yok. Eğer kızıma hakaret etmeye devam edeceksen bende öylece durmam.

Rita : NE? Kocan öldükten sonra yaşamanıza izin verdik size iş sağladık, bunları söylemeye hakkın yok!

T.A : Bana hizmetçi gibi davranma, bende bu konağın sahibiyim! Sadece kocamın olan payı verin! Artık Taeyun ile burdan ayrılıp başka bir yerde yaşayacağım.

Rita : Ha? Ne komiksin! Pay mı? Ne payı? Şu ana kadar o payın yerinde durduğunu mu düşünüyordun?

T.A : O payı kullandınız mı?

Rita : Olsa bile vermem! Tasha'mın bacağının bedelini bir şekilde almam gerek değil mi !? Ya da parayı al ve yerine kızının bacağını ver !! Gel buraya!! Tasha'm suya düşerken sadece izliyor muydun!? Eğer onu hemen kurtarsaydın belki de- Aaahhhh!!!

T.A : kızımın saçının teline bile dokunamazsın.

Rita : Seni... Tamam bugün ikinizi de öldüreceğim..!! Kızımı bu hâlde göremem!!

Çok korkmuştum. Eğer derhal Rita Hanım'ı durdurmazsam annem ölebilirdi. Annem beni korumak için canını tehlikeye atmıştı. Ama tabiki onu benim korumam gerekirdi.

Tasha'nın yaralanması benim yüzümden değildi. Ben böyle biri değildim. Neden olaylar bu hâle geldi?

T.A : Ah Tanrım...

Th : A-Anne... ben... Rita Hanım'ı... Rita Hanım'ı öldür-

💗💗BÖLÜM SONUU💗💗

YAZAR NOTU : Uzun zaman sonra bölüm atabildim özür dilerimm bazı beklenmedik durumlar olduğu için. Hâlâ takip eden ve okuyan herkese çook çoookkk teşekkür ederimm 💗 💗✨ kendinize çook iyi bakın hepinize çok teşekkür ederimm 💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eyes On Mine •TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin