Yorum yaparsanız sevinirim.💬✨
İyi okumalar.💖
🩰
Julia elinde şişeyle kalktı. Sendeliyordu ve arada sırada sırada boş şişeyi kafasına dikiyor , ağzına gelmediği için şaşırıyordu.
Ayaz Julia'yı en başından beri takip ediyordu. Julia'nın girdiği sokakta başka bir içmiş adam vardı.
Adam Julia'ya karıştı. Julia 'ya doğru yürüdü yanına yaklaşınca;
"Şşt fıstık, nereye?" Diye sorduğu an Julia şişeyi adamın kafasında kırdı. Adam Julia'nın topuklu ayakkabısının ucuna yığıldı. Julia ayağıyla bir tekme atıp yürümeye devam etti.
Ayaz şok olmuştu. Karışmasına gerek bile olmadan Julia kendi başının çaresine bakmıştı.
Julia'yı takip etmeye devam etti. Bulundukları sokağın tüm lambaları söndü. Julia çığlık atmaya ve ağlamaya başlayınca Ayaz Julia'nın yanına koştu.
Julia yere çökmüş kafasını kollarının arasına almış ve gözlerini kapatmıştı.
Ağlıyordu ve sayıklıyordu.
"Baba özür dilerim"
"Ben bir şey yapmadım"
Ayaz Julia'nın yanına gelip çömeldi.
"İyi misin?" diye sordum. Julia babası sandığı için daha çok korktu. Kollarını yüzüne siper etti
"Lütfen vurma, ben bir şey yapmadım " dedi. Ayaz şok içinde şok yaşıyordu. Nazikçe Julia'nın kollarını tuttu. Sakinleştirici sesiyle;
"Sakin ol" diye fısıldadı. Julia'nın kollarını yavaş yavaş indirdi. Julia tir tir titriyordu.
Az önce krize girmişti. Bu diğerlerine göre biraz daha hafif kriziydi. Ayaz müdahale etmeseydi daha beter olabilirdi.
Julia yavaş yavaş gözlerini açtı. Ayaza baktı ama tanımadı . Ayaza kaşları çarık bir şekilde bakmaya devam etti.
Birden Ayaz'ın ellerinden kurtulmak için kollarını çekiştirip bağırmaya başladı. Ayaz derin nefes aldı.
Sol kolu Julia'nın dizlerinin altını kavradı. Sağ kolu ise ensesini kavradı. Julia'yı kucakladı . Eve doğru yürümeye başladı. Julia'nın saçları aşağı doğru sarkıyordu.
Julia şok olmuştu. Kaşları çatık şekilde Ayaz'ı inceliyordu.
Beğendiyseniz oylar mısınız?✨💋
Öpüldünüz 💋💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balerin Kız
Teen FictionKitabın açıklaması daha sonra tekrardan düzenlenecektir. ________________________________________ "Biz varlık içinde yokluk çekenlerdeniz. Bizim varlığımız; annemizin ve babamızın olması. Bizim yokluğumuz; annemizin ve babamızın sevgisini hissedeme...