Geçmiş

2.1K 89 162
                                    

(Hiç uyarı koymadığımı fark ettim, okumak istemeyenler için artık "❤️‍🔥" emojisini koyacağım, bilginize.)

❤️‍🔥

"Seviş benimle."

Sadi yüzünde büyümeye devam eden gülümseme ile kadına baktı. Kadının cümlesiyle vücudundanki ısının arttığını hissetti. Gülümsemesini soldurup kadının dudaklarına saldırdı açlıkla. Dudakları arasındaki dudakları tutkuyla öpmeye devam ederken Songül memnuniyetle mırıldandı.

Kadının sesi Sadi'nin ağzını kaplarken Sadi de boğazından gelen hırlamayla ayırdı başını.
Dudaklarını yalayıp koyulaşan gözleriyle baktı yarı kapalı gözlere.
"Beni çıldırttığını daha önce söylemiş miydim?"

Songül elinin altındaki adamın ense kökündeki saçları çekiştirdi. "Hıhı."
Nefesini düzenlemeye çalışıp bir iki saniye bekledi. "Sen böyle yavaş gidersen ben çıldıracağım bu sefer."

Sadi tişörtü sıyırıp attı kadının vücudundan.
Dudaklarını bastırıp ayrıldı kadının dudaklarından. "Yavaş olmalıyız karıcığım. Hamilesin sonuçta."

Songül başını sallayarak dudaklarını yaladı. "Biliyorum ama şuan devam etmen lazım."

Sadi kadının zorlandığını görünce kendini bastırdı karısına biraz rahatlaması için.
Dudaklarını göğüs arasına sürttü ağırca, avuçlarını da göğüslerinde gezdirdi beraberinde. Yavaş yavaş öpmeye başladı boynuna ilerlerken. Songül adamın ılık nefesini köprücük kemiğinde hissederken başını hafif oynatıp adamın şakaklarına bastırdı dudaklarını.

Sadi başını kaldırıp dudaklarıyla hapsetti kadının dudaklarını.

Songül bacaklarının arasındaki sertlikle kalçalarını hareket ettirip adama sürtünmeye başladı.
Sadi başını ayırarak gözlerini kıstı dudaklarından firar eden inlemeyle. Songül adamın kobalt mavisi olan gözlerine kısa bir baktıktan sonra boynuna bastırdı dudaklarını. Dudaklarıyla adamın tenini mühürlerken izler bıraktı küçük küçük boynuna.

Adamın kulak arkasına kadar öpücüklerini kesemezken yaptığı izleri başını ayırırken fark etti.
"Yarın kravat tak." dedi boğuk sesiyle.

Sadi başını alnına temas eden yastıktan ayırıp kadının gözlerine baktı anlamayarak.
"Hı?" dedi boğazından gelen sesle.

Hafif gülümse ile yan dönerek adamın sırtını yatakla buluşturdu Songül.
"Boşver."

Adamın kucağında tekrar yerini alırken kendini bastırmayı ihmal etmedi. Sadi başını geriye attı kadının hareketiyle.
Songül adamın dudaklarına kısa öpücükler bırakıp çene altından başlayarak boynunun diğer tarafına doğru yöneltti öpücüklerini.
"Biraz daha doyayım."

Sadi ellerini kadının sırtında ve şortundan açıkta kalan bacaklarına gezdiremeye başladı.
Sadi boynuna geçirilen dişlerle gülmeye başladı. "Kara mambam."

Songül adamın boynundan ayrılıp ciddi ifadeyle baktı. "Yılanlar yumurtlama zamanlarında çok arzulu oluyorlarmış."

Sadi hafif kaşlarını çatarak baktı "Ben o kadar belgesel izledim neden bilmiyorum bunu."

Seni Bulduğum Şehir | SadgülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin