[44] Lesz ez még így se!

15 4 0
                                    

Cím: Lesz ez még így se

Műfaj: Romantikus, vígjáték

Megjelenésének éve: 1997

Időtartalma: 2 ó 18 p

Leírás: Melvin hóbortos alak, csak az irodalomnak él. Kétségtelenül ő a világ legkiállhatatlanabb alakja, akinek beteges mániáitól mindenki falra mászik. Talán örökre meg is maradna mogorva magányában, ha szomszédját, a festőművészt ki nem rabolnák és felismerhetetlenné nem vernék. De Simon kórházba kerül és bájos kiskutyája egyedül marad. Melvin viseli gondját a kutyusnak, aki nagyon jól érzi magát új otthonában. Ezzel lőttek a nyugalomnak. Az embergyűlölő Melvin steril kis világát másfelől is veszély fenyegeti, Carol, a bájos pincérnő személyében. Három különös sors szálai futnak össze egy röpke hétvégére, hogy megtapasztalják a mindennapi valós és álgondok mögött az élet napos oldalát. Melvin kétségbeesetten igyekszik fenntartani jól bevált elviselhetetlenségét, de ez egyre kevésbé sikerül neki.

Vélemény: Nagyon érdekes film. Jack Nicholson nagyot alakít benne, nem is csoda, hogy megkapta érte az Oscar díjat és szerintem Helen Hunt is megérdemelte az Oscart. A kutyus elképesztő aranyos és véleményem szerint ha lenne biztos meg kapta volna a kutya Oscar díjat. Élvezetes vígjáték, remek humorral!

Rendezte:

James L. Brooks

Szereplők:

Jack Nicholson - Melvin Udall

Helen Hunt - Carol Connelly

Greg Kinnear - Simon Bishop

Cuba Gooding Jr. - Frank Sachs

Skeet Ulrich - Vincent

Jesse James - Spencer Connelly


Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Film ajánlóTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang