Yirmi Altıncı Bölüm

1K 48 6
                                    

"Yine mi gece kulübüne gideceğiz?" Heyecanla söylediğim şeyle Kerem bize onaylamaz bakışlar atıyordu.

Galatasaray ve Fenerbahçe olarak birlikte tatil yapıyorduk ve durum hiç de derbilerdeki gibi değildi. Gayet birbiriyle anlaşıyorlar, şakalaşıyorlardı.

Gözde'nin kahkahası kulaklarımızı doldurdu. "Gece kulübü deme, anısı var."

Gülmüştüm.

Herkes gelmiyor olsa da çoğunluk gitmeye kararlıydı. Gözde birlikte hazırlanmamızı söylemişti. Zorla getirttiği elbiselerin anlamını şimdi fark etmiştim.

Seçtiğim elbise ve güzel bir makyajla Gece Kulübü Ayris'i olmaya hazırdım.

"Makyajını yapmamı ister misin?" Merakla sordum bu soruyu. Gülümseyerek kafasını sallamıştı.

"Ferdi'yle aranız nasıl?" Sorduğu soruyla gülümsemem büyüdü.

"Oldukça iyi."

"Mert Hakan, gururlu bir ifadeyle bakıyor sürekli size." Gülerek söylediği şeye ben de kahkaha atmıştım.

Başlarda hiç gülmeyen sen, gülümsüyorsun Ayris... Arkadaşlarınla?

"Ve bitti." Kafasını sallayıp teşekkür etmişti.

Diğerlerinin de hazır olduğunu öğrendiğimizde bizi beklediklerini yere doğru gittik.

Yunus beni görünce ıslık çaldı.

"Kardeşim bu nasıl güzellik?" Gülümsedim ve öpücük gönderdim.

Ferdi elini uzattığında büyük bir memnuniyetle elini tutmuştum.

Gece kulübünün olduğu yere geldiğimizde yine hep birlikte bir masa boyu oturmuştuk. Bu sefer Gözde de iyice dağıtmak istiyor gibiydi.

"İçecek bir şeyler alalım Ayris!" Kafamı sallamıştım. Bar sandalyelerine oturduğumda barmene seslendim.

"Bize iki tane şundan lütfen!" Barmen bana döndüğünde kaşlarım çatıldı.

"Yine mi sen?" Gülerek söylediği şeyle sessizliğime gömüldüm.

"Her barda çalışıyor musun sen, bu nasıl bi' tesadüf?" Söylediğim şeyle gülümsemesi daha da çok büyüdü.

Gözde içkisini alıp dans etmeye başlamıştı bile.

"Sevgilin, bizi yiyecek gibi bakıyor." Göz ucuyla Ferdi'yi gösterdiğinde kaşlarım sanki mümkünmüşçesine daha çok çatıldı.

"Sevgilim olduğunu nereden biliyorsun?" Sorduğum soruyla duraksamıştı.

"O gece sarhoşken söyledin."

İyi de biz o zamanlar sevgili değildik ki. Bu adamda bilmem gereken şeyler varmış gibi hissettim.

"Numaranı alabilir miyim?"

"Neden eve de mi sipariş vereceksin?"

"Komik misin sen? Sadece gittiğim yerleri söyleyeceğim belki araştırmana gerek kalmadan gelirsin." Şakayla söylediğim şeyle o da gülümsedi.

Tezgahın altından çıkardığı kağıda numarasını yazdı ve kağıdı tezgahtan bana doğru ittirdi.

Telefonumun arkasına koyduğum kağıttan sonra ben de dans etmeye başladım.

Bu gece Gözde ve benim gecemdi.

"Size ne ikram edeyim?" Barmenin sorusuyla Gözde bana baktı.

"Şaşırt bizi!" Söylediğim şeyle sırıttı.

"Şşt Barmen! Adın ne?" Merakla ona bakıyordum.

"Doğu."

"Memnun oldum! Ayris ben de."

Kafamız yavaş yavaş gitmişti ve neşeli hallerimiz bunu gayet belli ediyor gibiydi.

Barmenin ikram ettiği her şeyi içmiştik.

O gece belki de en çok eğlendiğim gecelerden biriydi.

Ay Tenli Kadın || Ferdi KadıoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin