🐣LEE FELİX İLE HAYAL ET 🐣 BÖLÜM:2

2.1K 85 13
                                    

🦋Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
{Not:Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz Hyunjin.}
🍄 ALİN'DEN 🍄

🐚 Hatırlatma🐚
Dedi ve sandalye'den kalktım. Elimi yüzümü yıkadım ve çıktım çok sıcak hava! Serinlediğim için oh be dünya varmış! Derken-
*5 Dakika Sonrası*
Al:Bırak beni bana dokunma! Sen,sen iğrençsin!Pislik! Bırak lan beni!

🕷️🕸️Demeden o lanet olası kapıyı kapattılar.🕸️🕷️

*5 Dakika Öncesi*
        Elimi yüzümü yıkadım ve çıktım çok sıcak hava! Serinlediğim için oh be dünya varmış! Derken- İlkokul ve ortaokul zorbalarım karşıma çıktı. (Hepsi kız)
Kız¹:Demek bizden kaçıyorsun! Hatta kaçmaya çalışıyorsun desem daha iyi olur!*gülerler*
Kız²:Kızım başka şehre giderek bizden kurtulacağını falan mı sanıyorsun o küçük beyninle!? Dedi parmağıyla kafamı itikleyerek.
Al:Bana bir daha dokunma!
Kız²:Dokunma mı?! Sen bana emir mi verdin az önce?!!
Al:Kesin artık sesinizi! Sizden tiksiniyorum!
Kız³:Bence çok konuştun!
Al:Asıl siz çok konuştunuz! Siz kendinizi ne sanıyorsunuz?! Sizin sadece bir işiniz var oda erkeklere y@vşamak! İğrenç-
Kız¹:Kes artık! Atın bunu tuvaletin içine seninle küçücük bir işimiz var Alin!
Kız²:Güzelliğine yazık olacak bebeğim!
Al:Kes sesini pislik!
*Kova'ya su doldururlar*
Kız³:Bakayım senin o güzel badanalı suratına birazdan hem makyaj'ın hemde sen yerle bir olacaksın güzelim! Dedi elini yüzümde gezdirerek.
Al:Bırak beni bana dokunma! Sen,sen iğrençsin!Pislik! Bırak lan beni!
Görevli:Kim var orada!?Çabuk kapıyı açın! Derhâl! Napıyorsunuz? Açın diyorum size!!!
Kız¹:Eğer bir şey anlatırsan seni doğduğuna pişman ederim! Beni öldür diye yalvarırsın bana! Duydun mu beni?!!
Al:P-peki!
Kız²:Açın kapıyı!
*Açarlar*
Görevli:Ne oluyor burada?!!
Al:Bunlar bana zarar vermeye çalışıyor lütfen yardım edin!
Kız¹:Yalan söylüyor! Ne diyorsun be sen?!
Al: Gerçekten!
Görevli:Siz üçünüz hemen benimle geliyorsunuz!
Al:Teşekkür ederim.
Görevli:Rica ederim kızım!
Dedikten sonra gitti ve bende aynada kendime baktım. Hani betin benzin atmış diyorlar ya ben biraz abartmış onu bence! Çantam'dan allığı çıkartıp yüzümü allık yardımı ile kızartım,saçlarımı düzelttim ve kapıyı açıp hyunjin'in beni beklediği masaya doğru ilerledim!
Hj:Nerde kaldın Alin?
Al:Geldim işte Hyun! Yemeklerde gelmiş hadi yiyelim.
Hj:Tamam😐 dedi şüpheli şekilde.
*Yemekleri yediler ve şuan sahilde dondurma yiyerek oturmuş manzarayı izliyorlar ama Hyunjin denizi değil alin'i izliyordu:)* Alin izlendiğini fark edince hyunjin'e döndü ve konuşmaya başladı;
Al:Ne oldu?
Hj:Cafe'den çıktığımızdan beri çıtını çıkarmıyorsun ayrıca durgunda gözüküyorsun!
Al:Bir şey yok sadece yorgunum. Biliyorsun taşındık ve yarın okulum var yani şuanda pek enerjim yok maalesef!
Hj:Hayır hayır sende başka bir şey var!
Al:Ne olabilir Hyunjin yok işte bir şey!
Hj:Var Alin var!
Al:Hyunjin sana YOK dediysem YOK!
Hj:Hiç iyi değilsin Alin!
Al:Gayet iyiyim ben! Sadece sen benim çok üstüme geliyorsun Hyunjin!
Hj:Hyunjin mi?
Al:Evet, Hyunjin!
Hj:Hyun'a ne oldu?
Al: İstemiyorum,demicem!
Hj:Neden böyle yapıyorsun Alin? Bak bir şey olduysa anlat! Birisi bir şey demiş veya yapmış her neyse bana anlat hadi!
Al:Yok bir şey dedim ya hyunjin! Üsteleme! Bugün için sağol! Dedim ve çantamı aldım yürümeye başladım.
Hj:Hey nereye?!
Al:Eve!
Hj:Beni bekle!
Al:Gelme!
Hj:Am-
Al:Hyunjin gelme gerçekten seni daha fazla incitmek istemiyorum😪
Hj:Ben incilmiyorum! Hem incileceksem bile sadece sen incit beni güzelim! Acımaz! Alin! Off! Ne oldu şimdi buna?!

        Genç kız genç oğlan'ın daha fazla konuşmasına izin vermeden taksi durdurdu ve bindi. Eğer daha fazla konuşursalar onu çok incitirim diye düşündü! Eğer onu üzersem arkadaşlığımız eskisi gibi olmaz diye düşündü! Onu kaybetmek istemediği için gitti Alin. Taksi onu 1 sokak aşağıda bıraktı ve gitti. Ara sokaktan geçmeye korksada eve varmak için oradan gitmek zorunda'ydı.
Ara sokağa girmişti hatta ortalarına gelmişti neredeyse! Neyse ki eve varmasına bi 5 dakika falan vardı. Sonunda kapının önüne gelmişti. Anahtarı arıyordu. Kapıyı açtı ve içeri girdi.
⭐Hızlı Geçiş⭐   🌵YARIN🌵

💗Biraz dinlendikten sonra belki yazmaya devam ederim. Okuyorsunuz ama umarım destek'de çıkıyorsunuzdur. Destek çıkanlara çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️ sizleri seviyorum💗

LEE FELİX İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin