İrem ailesiyle yazliğa gitmisti ve orda jeongin ile tanişmıştı arkadaşlıkları çok iyi gidoyorudu irem okul arkadaşlarina durmadan jeongini anlatiryodu . Yine bir yil yazliğa gitmek icin sabirsizlaniyorudu çünkü gecen sene yazliga gidememisti ve kocaman bir genc kiz olmustu . Yazliga gelir gelmez Jeongin ile bulsmaya gitmisti ama jeonginin yaninda biri daha vardi Hyunjin idi. Onu gorur gormez kalbi hizla çarpmaya başlamıştı ve birden Jeongin merhaba irem nasil son dedi.
- iyiyim jeongin sne nasilsin
-iyi ben de arkadaşımla tatile geldik
- he iyi arkadaşinla tanistirmayacak misin beni
Irem ve hyunjin tanisti . Arkadaşliklari her gun daha cok artoyordu ve jeongin kiskanmaya baslamisti cunku ondan habersiz plan yapiyolardi. Hyunjin ve irem deniz kenarinda yuruken hyunjin ireme ;
-Jeongin hakkinda bildiklerini soyler misin ? diye sordu .
İrem çok şaşırmisti hyunjin ile aralarinda bisye olabilecegini dusunuyodu ama o neden jeonhinj soruyodu hemen cevap veri
- Nasil şeylerden bahsedeyim ?
Hyunjin devam etti .
- Onu çok eskiden beri taniysun bu yüzdne bunu sana soram gereği duydum yanj hobilero fobilero neyi sever sevmez fl iste ,dedi.
İrem aklina gelen her seyi soyledi. Zaman geçtikçe soylediği seyleri hyunjinin jeongine yakinlaşmak icin kullandigini anladi ve bu gay mi dedi icinden . Jeongin ise irem yakinlaşmaya çalıştıği belliydi . En basindan beri onu kiskaniyodu . Jeonginin ireme acilacagi gun hyunjin de jeongine acilma karari aldi ve jeongin ile hyunjin bir parkta bulustu o gittikten sonra da o parka irem gelicekti . Hyunjin jeongin ile konusurken yaklaşti yaklaşti ve öptü . Tam o sirada irme gelmisti ve olan her seyi gordu ve bunlar gay mi dedi . Sonra jeongin hyunjinj iterek irem dur ben seni seviyorum ve az sonra bunu sana diyecektim dedi iremin kolunu tuttu belinden sımsıkı kavrasi ve kendine dogru cekti ,ona hic unutamayacağı bir öpücük verdi .
Son