Kapitola 1

9 1 0
                                    

Čas, to je co nás spojuje, jak život, tak duši. Ale je to také nepřítel, vzepřít se mu by znamenalo smrt. V tomto příběhu setkáme s Etrixenem, jednoho ze strážců času, kterého jsme mohli poznat už v příběhu "Strážci času: Úkryt Chronos".

Joseph Etrixen seděl v kuchyni, kuchyňská linka byla v černé barvě, na ní bylo položené prkénko z dubového dřeva a nůž, který byl zřejmě od masa.

Teď se nacházíme nad kuchyni v jednom pokoji, všude plakáty holek nebo kapel. Byl to Johnův pokoj.
John byl problémové dítě, jak ve škole tak i doma, už měl problémy s policií.

Joseph zavolal na svého syna: "Večeře!" John rychle vyběhl, bílé tričko mu tancovalo na zádech, pravděpodobně z vítru.
John doběhl dolů.

Joseph začal na stůl dávat talíře s jídlem. John se podíval na svůj šedý talíř, kde byli opečené brambory a smažené kuře na pánvi.
"Dobrou chuť synu." Řekl Joseph a John mu to oplatil: "Tobě taky."

Joseph a John začali jíst večeři a během večeře nepadlo ani slovo.
Joseph se zvedl a vzal šedé talíře ze stolu a dal je do myčky. John se postavil ze židle a vyběhl zpět do pokoje. Otevřel dveře a na posteli ležel mobil, popadl ho a hned vyběhl zpátky dolů do kuchyně a posadil se.

"Johne, byl bych rád kdyby si vynesl odpadky." Řekl Joseph a John si nechal mobil v ruce a šel do koše pro celý pytel odpadků. Vzal klíče které byli hned vedle vchodových dveří a šel ven k černé popelnici, kam odpadky vyhodil.

Když se vrátil tak mobil měl v obou rukou a neustále do něj ťukal. John do kuchyně nešel, nýbrž do svého pokoje nahoře. Lehl si do postele, kterou měl černo bílou a zapnul si k tomu hudbu.

Etrixen 1: Strážce časuKde žijí příběhy. Začni objevovat